Akinek sületlen süldőként egy Lamborghini volt az álma a kilencvenes évek végén és még mindig összeszorul a torka, amikor játékot fejleszt a Blizzard, az a szíve mélyén máris tudja – de legalább mélyen reméli – hogy a Harley-Davidson új Low Rider ST kivitele, amely El Diablo névre fog hallgatni, csakis valami kőkemény, badass cucc lehet majd. Ilyen névvel, viccelsz?
Az új kivitelről egyelőre azt tudjuk, hogy az amerikai és a német engedélyeztetési eljárásban is szerepet kap, azaz az európai piacos megjelenésére erősen számíthatunk. Valamint azt, hogy ez is a 117-es, azaz 1923 köbcentis Milwaukee-Eight blokkot kapja.

Szóval bízunk benne, hogy tökösségnek nem marad híján. Ugyanakkor az is kiderült, hogy a motor tömege mintegy 4 kilogrammal megnövekszik az alap ST-hez képest. Adja magát a kérdést. Talán egy nagy fejidomot és nagyobb oldaldobozokat kap? Vagy tán az Ördög szállta meg? Színében már tudjuk, hogy fekete/vörös lesz. Midnight Crimson és Neblu Red, amelyik kombináció a 1991-es Harley FXRT SportGlide-on már látható volt.

Cimkék:
Az óra- és motorrajongók legkedvesebb álmát hozta létre a Triumph és a Breitling együttműködése.
Elolvasom »Megjelent egy új Lego doboz, amelyben ezúttal egy hamisítatlan olasz ikon, egy veterán Vespa 125 rejtőzik.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »