A BMW elektromosra cseréli minden városi közlekedéshez tartozó járművét. A céldátum egészen közel van: 2025. Ez egy komplex folyamat része, amely során a BMW – nem csak a BMW Motorrad – egy jelentős lépéssel közelebb kerül a lokalizáltan zéró emissziós normák felmutatásához. Ennek első mozzanata ez, amely majd 2030 magasságában azzal folytatódik, hogy a négykerekűek sorát is masszív elektromos kínálattal bővítik. És nem csak a BMW logó alatt megjelenőket, a Rolls-Roys és Mini kínálata is változni fog.
A BMW motorok “városi mobilitás” divíziója jelenleg a 400-as robogó sort rejti. Azaz a C400 X és C400 GT modelleket, amelyeket ezek szerint a közeljövőben elkezdenek kivezetni. Helyüket pedig a CE-04 bővített kínálata veszi majd át.
A BMW-nél tényleg úgy gondolják, hogy eljött az ideje, hogy egyre nagyobb hangsúlyt fektessenek az elektromos alapú közlekedésbe. Céljuk nem kisebb, minthogy 2022-ben megduplázzák a 2021-es elektromos jármű eladásaikat. Na és mi a helyzet a nagyobb modellekkel? Egy darabig még nincs miért aggódni, hallgatjuk még egy ideig a jellegzetes bokszer hangot, de 2030 körül – ez azért még 8 év – a BMW nagymotoros kínálatát is várhatóan utoléri az amper világ.
Cimkék:
Két blogger és egy kereskedő fegyelmezetlensége adhat okot a gyanúra, hogy a Low Rider S érkezik 117-es blokkal.
Elolvasom »Elérkezett a Honda CB300R modellfrissítésének ideje. Ez új Showa első villákat, kényelmesebb ülést és csúszókuplungot jelent.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »