Közel négy év próbaüzem és tesztidőszak után az ausztrál posta elkötelezte magát az elektromos meghajtású trike-ok mellett. A postások eddig jól bevált, hagyományos belsőégésű, jellegzetesen piros színben pompázó CT110 Hondákra málházták a leveleket, de azokat az utolsó darabig leselejtezik, legkésőbb 2025 év végéig bezárólag. Helyüket Kyburz DXP AU háromkerekűek veszik át.
A svájci gyártmányú Kyburz két nagyon határozott előnnyel bír a jelenleg használt Hondákhoz képest. Egyfelől háromszor annyi levelet és csomagot lehet vele szállítani, mint a motorokkal. Másfelől a közlekedés sokkal feltűnőbb résztvevői lesznek, amitől azt várják, hogy kevesebb postai dolgozót fog baleset érni munkavégzés közben.
A Kyburz legnagyobb sebessége amit el tud érni 45 kilométer/óra, szóval nem egy szélvész. Munkavégzés közben azonban 100 kilométer a hatótávolsága, ami a felhasználást tekintve nem egy rossz érték, majd 7-10 óra töltés következik. Mindemellett a tesztben résztvevő helyi postások közül nem mindenki volt elégedett, néhányak szerint az új szolgálati jármű egyenetlen utakon borulékony.
Cimkék:
A pihenőnap utáni első versenyszakasz igen alaposan átrendezte a Dakar élmezőnyét. Volt komoly eltévedés és sajnos baleset is.
Elolvasom »Sam Sunderland rengeteg időt vesztett a 7. szakaszon. Majd nemes egyszerűséggel fogta, és tegnap visszaállt a Dakar élére.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »