Bimota? Nem a kényelmes, egész napos, pihentető túrázás a brand fő profilja, de ha manapság ez megy, akkor bizony ez megy. Na nem egy papás csühögőt kell elképzeljünk. A 49 százalékában Kawasaki tulajdonú olasz cég ismét a japán márka alapjaihoz nyúl. A kínálatot jelen pillanatban az 1000 SX alapú KB4, annak csupasz KB4 RC változata és a H2 Tesi képezi. Ez utóbbinak érkezik az enyhén megtúrásított kivitele.
Mit jelent ez egészen pontosan? Valami olyasmire számítunk, hogy úgy viszonyul majd a túra-Tesi az alaphoz képest, mint ahogyan a Kawasaki H2 az SX kivitelhez. Az alapot a Kawa kompresszoros blokkja jelenti, aminek felülvizsgálják a vázát és azt, amit a futóműve kínál.
Ha visszagondolunk a nemrég frissített H2 SX-re, akkor annak technológiai fejlődéséből következtethetünk arra, hogy a prémium brandként szolgáló Bimota milyen felszereltséggel érkezik, Pierluigi Marconi, a Bimota ügyvezetője szerint várhatóan egy-két éven belül. A túrásított Tesi ezek alapján olyan technológiai fejlesztéseket kaphat, mint a távolságtartó tempomat és a holttér figyelő.
Cimkék:
Új motort mutatott be a Triumph. Itt a Tiger 1200, a motor, aminek már az alapkivitelét is félaktív futóművel szerelik.
Elolvasom »Ismét egy BMW Technik szettel állt elő a LEGO. A építkezős kedvű motorszeretők ezúttal egy M1000RR-t rakhatnak össze.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »