Ez a kegyetlen valóság. Hiába imádjuk az illatos benzintől rötyögő belsőégésű motorokat, ez egy elkerülhetetlennek tűnő folyamat. Végtére a Kawasaki sem tesz mást, csak elkezd beleállni abba, amibe előbb vagy utóbb mindenki kénytelen lesz. Mégpedig abba, hogy hivatalosan is elkezdenek leszámolni a belsőégésű motorokkal. Persze nem teljesen és nem is azonnal. A céldátum 2035, ami egyelőre megnyugtatóan messze van. Gondolj csak bele, egy most három éves, éppen csak dumáló pici gyerek addigra 17 éves lesz.
Tehát a cél megvan. Mégpedig az, hogy a Kawasaki a főbb piacokon 2035-re tisztán elektromos meghajtású, esetleg hibrid modelleket áruljon. Ennek a folyamatnak az első része, hogy 2025-től kezdve tíz, ennek az elképzelésnek megfelelő modellt mutatnak be. Várhatóan évente egyet.
Yasuhiko Hashimoto, a Kawasaki Heavy Industries vezérigazgatója mintegy megnyugtatásul azt is leszögezte, hogy pontosan tudják, a motorosoknak milyen fontosak a hangok, valamint a rezgések. Ezért aztán kifejezetten hangsúlyt fektetnek rá, hogy olyan modelleket fejlesszenek, amelyek élménygazdagságukban nem maradnak el belsőégésű társaiktól.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »