Az idei évben elkészült a Yamaha az MT-07 alapjain nyugvó R7-tel. Most úgy tűnik, hogy tovább erősítenek sportmotor fronton és jön az R9 is. A Yamaha már levédette a nevet az R125-tel, az R20-szal és R25-tel karöltve, de csak Japánban. A jogokat azonban most kiterjesztették, ami arra utal, hogy világszinten hamarosan használatba fogják venni.
Apró érdekesség, hogy az R9 mellett az R2 név is megjelenik. Hogy ez utóbbival mi a Yamaha terve, az kevésbé értelemszerű. A legjobb tippek szerint egyszerűen az R125-öt fogják az egységesítés jegyében így nevezni, de még az is lehet, hogy előállnak hangszeresék valami érdekességgel az R125 és az R3 közé belőve.
Az R9 sokkal jobban adja magát. Az MT-07/Tracer7/R7 trióból már egészen jól ki tudjuk következtetni, hogy mire is számíthatunk. A soros, háromhengeres CP3 blokkot valószínűleg nem fogják összezavarni. Marad a 119 lóerő és 93 Nm forgatónyomaték. A villaszöget viszont várhatóan meredekebbé teszik, a tengelytáv rövidebb lesz, miközben az utánfutás nem változik. Ha marad a recept, akkor rádobnak egy csúszókuplungot, a dizájnt pedig a nagytesótól, az R1-től örökli meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »