Tirol után Svájc is a 95 decibeles törvény meghonosításán fáradozik. Itthon is látjuk, hogyan próbálnak küzdeni a motorosok nagy számú jelenléte ellen. Emlékezzünk csak a parádsasvári polgármester kezdeményezéseire vagy a Dobogókőre végigpakolt 50-es, 60-as táblákra – ne legyenek illúzióink, azok nekünk szólnak. A németek ennél is tovább mentek és olyan sebességhatár táblákat raktak ki, amelyek csak az arra közlekedő motorokra vonatkoznak.
Egészen pontosan a nyugat-németországi B500 útvonalon kipakolt kifejezetten csak és kizárólag motorokra vonatkozó 50 km/órás sebességkorlátozó táblák akasztották ki a helyi motorosokat a FEMA szerint. Az ország egyik legjobb, a Fekete-erdőt átszelő szakaszán ezzel nem csak kevésbé élvezetessé, hanem veszélyesebbé is tették a haladást, hiszen a sebességhatár más járművekre nem vonatkozik.
Nürnberg, Lipcse, München, Oldenburg, Köln és Stuttgart utcáit özönlötték el a tüntetők. Az összeborulás célja pedig az volt, hogy megmutassák, mennyi embert érintenek a korlátozások.
Cimkék:
Óóó, igen! A BMW éppen a maga módján a valaha volt legelvetemültebb A2-es jogsihoz való motort készül letenni az Asztalra a fojtott R18 képében.
Elolvasom »Ez nem az a Sportster, hanem a Revolution Max 1250 köbcentis blokkját használó atomvillanás, ami csupán a nagy előd nevét örökölte meg.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »