Hamarosan újra valami érdekes történik a Harley-Davidson háza táján. Egészen pontosan július 13-án. Persze most még csak találgathatunk, hiszen pusztán azt jelentették be, hogy valamit be fognak jelenteni. Azt viszont már tudjuk, hogy ez a bizonyos “valami” egy teljesen új modell lesz, méghozzá egy olyan, ami a Pan Americában éppen nagyot futó Revolution Max blokkot kapja meg.
De hogy pontosan mi lehet ez? Jochen Zeits Harley-Davidson vezérigazgató szóhasználatával élve, miután a Harley bemutatta az első túraenduróját, most a sportosabb oldalát fogja megcsillogtatni.
Még mielőtt a szívedhez kapnál, hogy az eladási számokat látva “Hardwire” Zeits igazgató úrra rásütött a napfény, kitárulkozott a lelke, visszahozza a Bronx projektet és rózsaszín pónilovak hátán bevonul a modern technológia fiatal motoros lelkekkel kiszegélyezett XXI. századi mennyországába, kénytelen vagyok kellemetlenkedve emlékeztetni, hogy a Harley-Davidsonról beszélünk. Arról a cégről, amelynek az arculatában az FX modelljelzés a sportosságot hivatott kifejezni. Ahol a Fat Bob nagyjából ott helyezkedik el a paletta szemléletben, mint a Suzukinál a GSX-S1000. És tudva, hogy a jelenlegi CEO nagy pártolója ennek a szemléletnek, sokkal valószínűbb, hogy az 1250 Custom érkezik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »