Egészen biztos vagyok benne, hogy a motoros újságírói, azon belül is a motorteszt lehetőségével kecsegtető munka a világ legfélreértettebb melóinak egyike. A szerző, a beleadott személyisége miatt óhatatlanul részét képezi az elkészülő anyagnak, és az olvasó joggal várja el, hogy az alkató valamilyen formában hitelességet sugározzon magából. Tehát egyáltalán nem volt rossz ötlet, hogy vessék oda Jonathan Rea kezei közé az új ZX-10R-t, bár a nyilvánvaló kötődése tükrében is érdemes szemlélni az alábbi anyagot.
Az egészen biztos, hogy ha valaki ki tudja taposni a ZX-10R-ből azt, amit tud, akkor az a hatszoros WSBK bajnok, Jonathan Rea. Az alábbi videós motorteszt elsősorban azoknak lesz élvezhető, akik jól értenek angolul, bár az onboard kör a jerezi versenypályán azt hiszem mindenkinek lenyűgöző élményt fog nyújtani.
De azért szemezgessünk ki néhány részletet a fenti felvételből! Rea kiemeli a motorteszt alatt, hogy a váltóáttétel módosításával nyert rövidebb fokozatok miatt jobb lett a ZX-10R gyorsulása, míg a kanyarok előtt az M50-es Brembókkal elég jókat lehet lassulni. Elmeséli, hogy a üléspozíció nagyon hasonlít az ő versenymotorjáéhoz, valamint, hogy az új idomzat jól tereli el róla a szelet, és egyszersmind megemlíti, hogy a leszorítóerő is optimális irányba fejlődött. Összességében pedig nagyon magabiztosan érezte magát a nyeregben. Mit is tehetnénk? Neki elhisszük. 🙂
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »