Néhány napja mi is beszámoltunk egy nagy port kavart eseményről. Miszerint Parádsasvár polgármestere a helyi lakosok aláírásával felfegyverkezve végletes megoldást keres arra, hogy a motoros szezonban megnövekedett zajjal leszámoljanak. Szerinte a megoldás a motorosok kitiltása a 24-es útról Galyatető-elágazás és Parádsasvár-elágazás között márciustól novemberig. Kérdéseinkkel mi is kerestük Holló Henriket a község vezetőjét. És válaszolt is néhány kérdésre. Na nem nekünk. A Gyöngyös TV Aktuális című műsorában hangzott el néhány szó tőle.
Noha hiába jeleztük neki, hogy örömmel és változtatás nélkül közölnénk szavait, amely így elérhetne több tízezer motorost. A hatékony, minden érintett fél érdekét jelentő kommunikációt nem csak felénk mellőzi a polgármester úr. A Motoros Érdekvédelmi Egyesület szakmai alapokon nyugvó egyeztetés céljából több ízben is kereste Holló urat. Tudomásunk szerint eddig hiába.
Ám a Gyöngyös TV-nek adott nyilatkozatából legalább hozzájutottunk némi információhoz. Eszerint az általa leadott aláíró íveket 346 fő írta alá Parádsasvár, Parád és Bodony lakói közül. Tehát a három település 3314 lakosságának hozzávetőlegesen 10%-a. De ennél sokkal fontosabb, hogy kimondja “azokat nem szeretnénk itt látni, akik nem gyári kipufogóval közlekednek, meg azokat, akik sisakkamerával felveszik, hogy a patkókanyarban 160-nal mennek.” Na de hölgyeim és uraim! Legyen akármilyen is a kommunikáció és akármennyire is fájdalmas ötlet a teljes tiltás, egy fontos dolgot azért értsünk meg! Ezeken a településeken emberek élnek, akiket a mindennapi életükben zavar a zaj. A mi zajunk. Legyünk mi a civilizáltabbak, és mutassuk meg, hogy megértettük a jelzést! Tegyük be azt a fránya DB killert és a lakott településeken engedjük egy kicsit jobban vissza a gázt! Mert ez most nem arról szól, hogy ki az izmosabb faszagyerek. Ha tényleg ennyin dől el az ideális kecske/káposzta felállás, rajtunk ne múljon…
Kiemelt kép: police.hu
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »