Az ázsiai reklámkultúrában kifejezetten gyakori jelenség, hogy egy-egy számunkra nem mindig a maga tökéletességében érthető termékhez nem egy helyi, hanem valamilyen világsztár arcát fizetik meg. A sok ember nehezebb piacot, több terméket, nagyobb médiazajt jelent. Ebből pedig ki kell tűnni. Vin Diesel sztár státusza pedig erre tökéletesen alkalmas. Tessék, mi is írunk róla. Pedig a 2001-ben alapított Yadea, és annak G5 névre hallgató elektromos robogója vajmi kevés valószínűséggel jut el hozzánk, még akkor is, ha a videóban elhangzik, hogy 77 országban is le kívánják tenni a névjegykártyájukat. Na de azért mégiscsak a kopasz, keménycsávó ül egy izén!
A reklám érdemi része feltűnően későn kezdődik el, de legalább kapunk némi ízelítőt Vin Diesel ének és csontropogtató kvalitásaiból. Na meg aztán, ahogy úgy menekül vele, mintha újra a Halálos iramban széria Dominic Torettojává vedlene. De azért egy kicsit mókásan sikerültek jelenetek, de szerencsére kellő öniróniával, ahogy a G5 belerepeszt az óránkénti 45 kilométeres sebességtartományba.
A Yadea egyébként egy egész sor robogót árul a vásárlóknak. A G5-öt egyfajta prémium zászlóshajóként kell értelmeznünk a kínálatukban. Ezt az elektromos robogót két kivitelben lehet majd elérni. A City-t egy darab akkumulátorral és 2300W-os elektromos motorral, a Pro-t pedig két (a hírek szerint grafénes, de ezt még azért kivárnánk) akkumulátorral és 3100W-os elektromos motorral szerelik.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »