Ha minden a terv szerint halad, akkor idén júliustól kezdve a márkakereskedések elkezdik forgalmazni a Ténéré 700 tereprali hangulatot árasztó, extra felszereltségi szintjét, amelyet Rally Edition névre kereszteltek. Az alapmodellhez képest a különbséget a gyári extrák csomagja és a különleges fényezés jelentik.
És ha már a fényezés. Nem véletlen, ha ismerős a minta. Az ihletet az 1983-as Dakaron induló XT600-ak kék és sárga kombinációi adták. Olyan, amilyenekkel Jean-Cloude Olivier és Serge Bocou is rajthoz álltak.
A Rally Edition fontosabb extrái közé olyan dolgok tartoznak, mint a gyárinál könnyebb (és nyilván szebb hangú) Akrapovic kipufogó. Vagy éppen a 20mm-rel magasabb ülés és a 4mm vastag haspáncél.
Ezeken kívül LED-es irányjelzők, az off-road használathoz jobban illeszkedő markolatok és lábtartók tartoznak a Rally Editiönhöz. Továbbá egy alumínium hűtő védőelem és egy lézervágott láncvédő kerül a csomagba.
Cimkék:
A Honda szabadalmaztatta az újgenerációs CRF450R-t. Az erről készült grafikák pedig elárulnak néhány fontos apróságot.
Elolvasom »A Ducati Scrambler Club Italia pénzben igazán nem mérhető, hiszen ha nem vagy Scuderia klubtag, akkor egyszerűen nem adják el neked.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »