Lehet, hogy kezd egy kicsit kifulladni a 70’s retró hullám? Ezt azért egyelőre nem kockáztatnám meg, de meglehet, hogy a Yamahának nem sikerült annyira meglovagolnia vele a retró hullámot, mint a konkurenseknek. Nem mintha gond lenne az XSR szériákkal, de ha őszinték akarunk lenni, akkor egy újkori Katana vagy egy Z900RS mellett egy kicsit amolyan szürke kisegerek maradtak. Azonban úgy tűnik, hogy nem adják fel és újra nekiugranak egy MT-09 alapokra épülő retró motornak.
Csupán ezúttal a hetvenes évek kezét elengedve a kilencvenes évek végét veszik elő. Bizony, az már retró! Gondolj csak bele, a mostani kisgyerekes apukák jellemzően akkortájt voltak maguk is gyerekek. Így nekik (khm, nekünk) egy korai FZS széria már maga az oldschool. Na és mire hasonlít az alábbi képen látható motor?
Ha jól megnézed a fejidom kialakítását, akkor egy az egyben visszaköszön az első generációs, Thundercat blokkos FZS600, ami a maga korában egész komoly sikert könyvelt el. A fenti fotó persze (elvileg) nem a gyárból származó renderelt kép, hanem a japán gyártókkal legendásan szoros kapcsolatot ápoló Young Machine magazintól származik. Az viszont már szinte közhely, hogy ha tőlük szivárog ki valami, akkor arra érdemes figyelni. Neked hogy tetszik az elképzelés?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »