Nemrég a Kawasaki negyedliteres újdonsága, a ZX-25R bolygatta fel a kedélyeket, hiszen Zöldék egy olyat húztak a 250-es, sornégyes, fullos sportmotorjukkal, amire azért sokakban megállt az ütő így 2020 magasságában. Az igazság azonban az, hogy mégsem ők találták fel újra a spanyolviaszt, hanem először a Honda kezdett el bátrabban a kisköbcentis sportmotorokhoz nyúlni. Az újgenerációs Honda CBR250RR egy 2016 óta létező dolog, csak éppen nem nálunk, hanem az ázsiai piacon. Annak érkezik a frissítése. És ki tudja? Lehet ezúttal már velünk is számolnak. Na persze…
A japán illetőségű Young Machine oldal értesülései szerint az új CBR250RR-t egészen szépen felszerelik. Először is a blokk egy kicsit izmosodik. Jelenleg egy 38 lóerős, kéthengeres egység duruzsol benne. Bár erre vonatkozó hivatalos információ egyelőre nincs, de úgy néz ki, hogy a sorkettes marad is, csupán kisajtolnak belőle még 3 lovat. Ez nem túl biztató, ha a motor európai megjelenésének lehetőségén merengünk.
Ráadásul ez a 41 lóerő nem is tűnik valami szívszaggatónak, ha hozzávetjük az új rivális, a ZX-25R várható 55-60 lóerős teljesítményéhez. Persze csak akkor, de ne feledjük, hogy az kicsit más dimenzió. A felszereltsége viszont ennek a negyedes sportmotornak is tetszetős.
A kis CBR ride-by-wire gázkart, három menetprogramot (Comfort, Sport, Sport+), a CBR500R LCD kijelzőjét, kulcsnélküli indítást, csúszókuplungot, ABS-t és aranyszín USD villákat kap. Egyelőre csak a japán árazásról keringenek információk, amik kereken 847.000 jenre taksálják a leendő árát, ami a hír megírásának pillanatában hozzávetőlegesen 2.4 millió forintot jelent.
Cimkék:
Aki ismeri a 2013-ban elhunyt színész, Paul Walker sebesség iránti vonzalmát, az sportmotorokra számít. Hát ez nem jött be!
Elolvasom »Ismét élő, beszélgetős műsorral jelentkezünk. Az Onroad.hu LIVE ezúttal is interaktív lesz, vagyis te is bekapcsolódhatsz a Himalája-túra beszélgetésébe.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »