Nem is történt olyan régen, hogy bemutatkozott a Triumph Tiger harmadik generációja. A britek brutálisan nagy sikert arattak vele mind a tulajdonosok, mind a nemzetközi szaksajtó körében. Nem is csoda, hiszen amellett, hogy telepakolták mindenféle földi jóval, egy könnyű, erős túraenduró lett, kiváló futóművel, aminek a sziluettje ráadásul emlékeztette az embereket a nagy vetélytárs, a BMW GS szériájára. Azt pedig ugye sokan szeretik.
A megújuló generációt azonban máris tesztelik közúton. A fotók tanulsága szerint az új Triumph Tiger a korábbinál szolidabb méretű, keskenyebb fejidomot kap. A kémfotón szereplő cica feltehetően a high-end XCa kivitel lehet, legalábbis a Brembo fékek és a felfüggesztés erre enged következtetni.
Az előzetes találgatások szerint a háromhengeres erőforrás 900 köbcentisre hízik. Az elképzelések szerint a változásra azért van szükség, hogy az Euro5 normák miatti teljesítményveszteséget pótolják. Ráadásul a BMW is emelt a téten, amikor 800 helyett 850-re váltotta a GS-t, sőt már a Moto Guzzinak is ott van a 850-es V85, tehát várható, hogy tartani fogják a lépést a britek a versenytársakkal.
Cimkék:
Nem kérünk tőled semmi nehezet, csupán azt, hogy motorozz és ezzel szerezz örömet a Szent Damján tábor gyerekeinek.
Elolvasom »Hamarosan bemutathatja a Yamaha a legkisebb Tracer modellt, amely talán az MT125 blokkját kapja meg. Hivatalos megerősítés egyelőre nincs.
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »