Nem is történt olyan régen, hogy bemutatkozott a Triumph Tiger harmadik generációja. A britek brutálisan nagy sikert arattak vele mind a tulajdonosok, mind a nemzetközi szaksajtó körében. Nem is csoda, hiszen amellett, hogy telepakolták mindenféle földi jóval, egy könnyű, erős túraenduró lett, kiváló futóművel, aminek a sziluettje ráadásul emlékeztette az embereket a nagy vetélytárs, a BMW GS szériájára. Azt pedig ugye sokan szeretik.
A megújuló generációt azonban máris tesztelik közúton. A fotók tanulsága szerint az új Triumph Tiger a korábbinál szolidabb méretű, keskenyebb fejidomot kap. A kémfotón szereplő cica feltehetően a high-end XCa kivitel lehet, legalábbis a Brembo fékek és a felfüggesztés erre enged következtetni.
Az előzetes találgatások szerint a háromhengeres erőforrás 900 köbcentisre hízik. Az elképzelések szerint a változásra azért van szükség, hogy az Euro5 normák miatti teljesítményveszteséget pótolják. Ráadásul a BMW is emelt a téten, amikor 800 helyett 850-re váltotta a GS-t, sőt már a Moto Guzzinak is ott van a 850-es V85, tehát várható, hogy tartani fogják a lépést a britek a versenytársakkal.
Cimkék:
Nem kérünk tőled semmi nehezet, csupán azt, hogy motorozz és ezzel szerezz örömet a Szent Damján tábor gyerekeinek.
Elolvasom »Hamarosan bemutathatja a Yamaha a legkisebb Tracer modellt, amely talán az MT125 blokkját kapja meg. Hivatalos megerősítés egyelőre nincs.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »