Egyszer érdekes lenne egy pontos számot látni arról, hogy évente hány életet követel az a rohadt telefon, amit mindenhová magunkkal hurcolunk. Nemrég újabb áldozatot szedett a lájkvadászat. Nem is tudom, hogy mit érezzek Artem Bolgyirev halál kapcsán. Egyfelől sajnálom a hozzátartozókat, másfelől fent van az agyam a padláson. Az orosz motovlogger ugyanis feltehetőleg tök feleslegesen veszítette életét.
A Moto nexus nevű YouTube csatorna tulajdonosa számtalan motortesztet leforgatott már. Bár a videóiból egy mukkot nem értek, azt azért le lehet szűrni belőlük, hogy néhány lazább gyorshajtást leszámítva a fazon nem közlekedett extrém módon. A csatorna megvizsgálása közben az igazán sokkoló az, hogy 5 nappal ezelőtt még töltött fel videót, egy Indian Chieftain tesztjéről.
A baleset egy fullextrás BMW K1600GTL nyergében érte és egy Fiattal ütközött. Láb a kormányon, telefon a kézben – kódolva volt a baj? De mennyire, hogy igen. Az utolsó fénykép róla egy ehhez hasonló pozícióban készült. Az utolsó üzenetében pedig ez állt: “A legtöbb baj abból adódik, hogy mindent leszarok.”
Én pedig csak ülök a fentebbi, nem is kicsit sokkoló videó előtt, és egy fikarcnyit sem értem, hogy erre mi szükség volt. Hát nem elég rizikós móka már önmagában is a motorozás? Ha olyan helyzetbe hozod magad közben, aminek hatására kevesebb esélyed van reagálni bizonyos helyzetekre, akkor mégis mit vársz?
Cimkék:
Időnként az apró módosítások is nagyon látványosak tudnak lenni. A Triumph 2019-ben bemutatott új színei nagyon jól állnak a motorjaiknak.
Elolvasom »A Ducatival és a Triumph-fal alkotna triumvirátust a KTM vezérigazgatója és látnoka, Stefan Pierer, hogy együtt győzzék le a japánokat.
Elolvasom »A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.
Elolvasom »Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.
Elolvasom »A Benneli régen várt csupasz párosa megérkezett: a Leoncino 800-at bemutatjuk, a Trail változatot pedig alaposan ki is próbáljuk.
Elolvasom »Tavaly év végén egy rendhagyó élő adással jelentkeztünk. Akkor nem terveztünk új műfajt hozni az Onroad.hu felületére - most mégis folytatjuk.
Elolvasom »