Szinte végig közúton, autópályán mentem vele. Bevallom őszintén, a terepezés nem nekem való. Földúton nem egy leányálom vele menni, de ezt a motort nem is erre tervezték.
Aszfaltra nekem a Pirelli Angel ST gumiabroncsok jöttek be, jelenleg is ezek vannak rajta. Ezen a motoron egy szettel 18 – 20.000 kilométert tudok minden gond nélkül elmenni. Eddig minden esetben ideális tapadást biztosítottak, esőben sem csúszkálnak.
Ezen a 2009-es modellen még nem található ABS, a blokkolásgátlót csak a későbbi évjáratokhoz lehetett kérni. Az első dupla tárcsafék alapból hihetetlenül jól fog, a felszerelt fém fékcsöveknek köszönhetően még intenzívebb fékhatást lehet elérni. Ennek ellenére – vagy talán épp ezért – még soha nem volt, hogy megcsúszott volna az első kerék. A hátsó fék ebből a szempontból más: itt már lehet érezni az ABS hiányát. Hirtelen vészfékezéskor megcsúszhat a hátsó kerék, így erre érdemes odafigyelni.
A kipufogón és a plexin kívül minden eredeti a motoron. Ez annyira igaz, hogy 9 év és majdnem 100.000 kilométer után is a gyári akkumulátor biztosítja az indításhoz szükséges energiát. Minden télen kiveszem, de hideg helyen tartom. Az első tavaszi napsugarak megérkezésekor ráteszem töltőre, amely nagyjából pár perc után kijelzi, hogy menetre kész. Eddig egyetlen motoromnál sem bírt ennyit az akksi, szóval nagy pacsi a gyártójának.
Hengerűrtartalom | 656 cm3 |
Hengerek száma | 4 |
Teljesítmény | 85 LE / 62 kW |
Befecskendezés | injektor |
Sebességváltó | 6 fokozatú |
Üzemanyagtartály | 19 l |
Teljes hossz | 2130 mm |
Teljes magasság | 1235 mm |
Teljes szélesség | 760 mm |
Ülésmagasság | 770 mm |
Első gumiabroncs | 120/70-17 |
Hátsó gumiabroncs | 160/60-17 |
Mondják, hogy ami mindenre jó, az semmire sem. Ezt a GSX 650F megcáfolja, hiszen nagyon jól egyesíti a sportos megjelenést és a túramotoros használhatóságot, kényelmet. Soha nem volt még vele semmi problémám, cserélni csak a szokásos kopó-fogyó alkatrészeket kellett. Többen kérdezték, hogy mikor akarom lecserélni. Őszintén szólva nekem nincs semmi olyan érvem, ami miatt ezt megtenném. Remekül bevált, remélem, még sok-sok kilométert tudok megtenni vele.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »