Mindenki csinálja azt, amihez ért. A Michelin a gumigyártáshoz, a TCX a motoros lábbelik készítéshez. De mi történik akkor, ha a két terület találkozik? Akkor bizony egy egészen érdekes együttműködés jön létre, amelyet akár lehet korszakalkotónak is nevezni. A dolog nem új keletű, hiszen több mint három éve már, hogy beszámoltunk az első ilyen motoros lábbeli érkezéséről. Azóta a paletta sokat bővült.
A három legfontosabb paraméter, ami biztosítja az gumiabroncs teljesítményét, az a tapadás, a tartósság és a komfort. Ezeket a jellemzőket jobban belegondolva egy cipőtalpnak sem árt tudni. Főleg akkor nem, ha egy bármilyen körülmények között bevethető extrém motoros csizmáról van szó. Ide is kell a jó tapadás, hogy ne csússz el amikor le kell tenni a lábad vagy éppen tologatni a motort. Elengedhetetlen a tartósság: ne kezdje ki a recézett lábtartó sem. Végül fontos a rugalmasság is, mert komfortosan csak így tudod majd viselni.
Az együttműködés keretében a Michelin különleges talpakat gyárt a TCX különböző kategóriákba tartozó csúcsmodelljeihez. Az off-road csizmákhoz is külön kifejlesztettek egy speciálisan erre a célra szánt MX Hybrid Sole nevű talpat. Természetesen nem csak a funkció a a lényeg, hanem a forma is: a mintázatot a gumiabroncsok futófelülete ihlette. Ezzel a különleges anyag-összetétellel és profilkialakítással a Comp Evo2 maximálisan helytáll minden terepen.
Persze az, hogy gyalogosan nem esel hanyatt benne, az egy MX kategóriájú csúcs-csizmánál édeskevés. Hiszen rendeltetésszerű használat mellett nagyjából egészen biztosan hanyatt fogsz esni motorral együtt – itt pedig már nem a csizma talpa, hanem a többi része kell hogy bizonyítson. A TCX saját szabadalma, a T.C.S. (Torsion Control System) alapján továbbfejlesztett D.F.C. (Double Flex Control System) segítségével a Comp Evo2 a maximális bokavédelmet biztosítja. Ami nagyon fontos akkor is, ha éppen aszfalton túrázol és nem terepen garázdálkodsz!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Yamaha legújabb tereplovassági eszköze a WR450F is bemutatkozik. A gyártó igérete szerint ez lesz az ultimate enduró gép.
Elolvasom »Holnap megnyit az első nagy nemzetközi motoros kiállítás Kölnben, majd jön Milánó. Mi várható az Intermot és az EICMA seregszemléin?
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »