Visszahívás lépett életbe az amerikai, elektromos motorkerékpárokkal foglalkozó cég, a Zero háza táján. Ez hozzávetőlegesen kétszáz darab motort érint, amik közül mindet 2012-ben gyártották. A probléma ezúttal nem éppen egy csip-csup ügy, mint amik eddig érintették a gyártó termékeit, hiszen ezúttal attól tartanak, hogy tűzveszélyessé válhatnak az adott példányok.
A gond az elektromos motorok egyik esszenciájával, az akkumulátor pakkokkal van. A cellatasakok a burkolattal érintkezve sérülést szenvedhetnek, kikophatnak. Így pedig pára formájában nedvesség juthat azok belsejébe, aminek könnyen rövidzárlat lehet a vége. Ez pedig, ahogyan már említettük a motorkerékpár kigyulladásához vezethet.
Ennek megfelelően a Zero háza táján rendkívül óvatosak. Azt tanácsolják azoknak, akik érintettek az ügyben, hogy ne induljanak el sehova a motorjukkal. Sőt, ha lehet, akkor még töltőre se rakják fel őket. Inkább vegyék fel a munkatársaikkal a kapcsolatot, akik érte mennek. A visszahívás keretén belül természetesen ingyen és bérmentve helyrehozzák a hibát, valószínűleg az akkumulátor csomag cseréjével. Sőt, még azt az ajánlatot is megteszik, hogy visszavásárolják ezeket a modelleket és beszámítják egy új megvásárlásába. A hiba elhárítása így semmiképpen nem lesz olcsó a vállalat számára, annak ellenére, hogy kevés példányt érint az akció.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »