A magyar motoros legenda, Talmácsi Gábor négy éves korában, 1985-ben kezdett el motorozni. Kitartó munkával, hosszú évek alatt jutott el a csúcsra. Tíz szezont húzott le a MotoGP-ben, ahol 2007-ben karrierje csúcsaként a 125 köbcentiméteres kategória világbajnoka lett. Visszavonulása óta elsősorban a gyorsasági motorsport utánpótlás-nevelésével és a fiatal korosztályok felkészítésével foglalkozik. Motoros mobil pályájukon évente több mint ezer gyereket tanítanak meg a motorok kezelésére és irányítására.
A napokban bejegyzésre került Talmácsi Ring Motorsport Egyesület (a Talmácsi Group része) kifejezett célja is hasonló. Még az eddigieknél is aktívabban szeretnék fejleszteni az utánpótlást és versenyeztetni az egyesület kis palántáit úgy a hazai, mint a külföldi motoros megmérettetéseken. Elsősorban a 4-14 éves korosztályokkal foglalkoznak, akik közül – reményeik szerint – kinő majd az a nemzedék, akik a felnőtt kategóriákban is sikerrel indulhatnak a Talmácsi Racing égisze alatt.
Terveik megvalósításához komoly segítséget és anyagi hátteret jelenthet, hogy hazai képviseletén keresztül a Yamaha Europe is a kezdeményezés mellé állt. Gyári motorokkal, kedvezményes alkatrész-vásárlási programmal és a megfelelő versenykörnyezet kialakításával segítik majd Talmácsiék terveit ettől az évtől kezdődően. A támogatás olyan technikai előnyt jelent az utánpótlás nevelésben, ami jelenleg Magyarországon más ezzel foglalkozó csapat számára nem érhető el.
Mint Madarász Ildikó, a Yamaha Magyarország marketing vezetője elmondta, a Yamaha kifejezetten előremutató kezdeményezésként tekint az együttműködésre. A Yamaha egyik hazai törekvése vált valóra azáltal, hogy aktív szerepet vállalhat a magyar motoros utánpótlás nevelésben a Talmácsi Ring Egyesület támogatásával. Az együttműködésre egy előremutató és hosszútávú kapcsolat első lépéseként tekintenek, amelyben – a Yamaha szempontjából – fontos cél a márkanév megismertetése és megszerettetése az utánpótlás nevelő központban és a felnövekvő generációk körében.
Cimkék:
Nem sok választotta el az elkövetőket, hogy sikerüljön nekik a motorlopás. Ami megdöbbentő az a pofátlan nyugalom, amivel a lebukást kezelték.
Elolvasom »Új túrabatyu a Givi kínálatában. Jó is, remekül néz ki és piszok drága. Pont olyan, mint amire számíthattunk.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »