Nemrég a Ducati belengetett egy olyan Scrambler változatot, amit néhány szerencsésebb európai országban online lehet megvásárolni. Az újszerű motorvásárlási folyamat több helyen kérdéseket, és – fogalmazzuk finoman – vegyes érzelmeket váltott ki a motoros közösségekből. De akármilyen véleménnyel is van az ember a Hashtag változatról, a házhoz rendelt motor képe mégis egy olyan fícsör, amit máshol nem kínálnak. Aztán mint kiderült, nem eszik olyan forrón a kását ez esetben sem.
A Hashtag ugyanis mégsem forradalmasítja a motorvásárlást. Értjük, hogy a cél annak a közönségnek a bevonzása volt, akiknek kényelmesebb kattintás útján rendezni a mindennapi dolgait.
De akkor ebbe jobban bele kellett volna menni. Tudniillik a rendszer végül az lett, hogy online lefoglalod a motort 500.- euró ellenében, amiért kapsz egy kupont.
Ezzel szépen beballagsz a márkakereskedésbe, ahol megrendelik neked a motort. Majd amikor megérkezett, akkor újra elkolbászolsz átvenni. Ez így nem az, amire számítottunk. Olyan, mint be is hugyozni, meg nem is. Attól pedig nem sokan esnek hasra, hogy egy motor megvétele után még 20 százalék kedvezményt kapsz a Scrambler ruházatok és a Sixty2 kiegészítők árából.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »