Az eredeti elképzelések szerint dupla rugóstagot szántak hátulra, de azzal valahogy úgy jártak, mint a sündisznó a WC-kefével: jó ötletnek tűnt, de nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Így végül a hagyományos mono shock mellett döntöttek. Ehhez készítettek ők maguk egy cusom lengővillát, ami közel tíz centivel hosszabb az eredetinél.
Szükségtelen is mondani, hogy a segédváz is a kukában végezte. Új, „barátnő mentes” szóló ülést kapott, amit levélrugós alátámasztással oldottak meg. Maga a rugó egy igazi oldschool darab, ugyanis egy 1950-es alkatrész replikáját készítették el házilag úgy, ahogy azt tették magával az üléssel is.
Az Enfield oldaldobozaira és azok tartóira ebben az esetben szintén nem volt szükség, és az akkumulátor tartó dobozkát is egy sokkal ízlésesebbre cserélték. Aztán ha már ott jártak, akkor beledobtak egy Li-Ion elemet.
A srácok előlre 18-as, hátulra pedig 16-os kerekeket raktak, amik szénfeketére fújva remekül passzolnak a Firestone Deluxe Champions gumikhoz. Sikerült elérniük, hogy ott legyen körülöttük valami igazán retro vibráció. Az első dobféket egy valódi 50-es évekből származó Enfieldről szerezték be és újították fel. Hátulra viszont már nem kockáztattak és maradt a tárcsafék. Nem megszokott gondolatmenet, éppen ezért figyelemfelkeltő. Hátulra szintén beszereztek egy vintage kerékagyat, de azt az esztergapad alá kellett küldeni, hogy képes legyen befogadni mind a féktárcsát, mind a lánckereket.
Az üzemanyagtartály végleges változata előtt sokat kísérleteztek, de mindet elvetették. Végül Kris éppen Amerikában járt, amikor meglátott az e-bayen egy Triumph Street Twin-hez tartozó egységet és akkor felgyúlt a felismerés lámpája: ez lesz az. Felszerelni persze már nem volt ennyire egyszerű. Az alját ki kellett vágni és újra alkotni, hogy alá férjen az Enfield benzinszivattyúja.

Kris szerint a hangot és azt, hogy milyen érzés vezetni nem lehet átadni a képeken – ebben egészen biztosan igaza van
A motor megjelenését igyekeztek alacsonyan tartani, így a választásuk végül egy dragbar kormányra esett, amire Biltwell markolatokat biggyesztettek. A nyomógomboknak saját alumínium házat készítettek, a motor elejére egy Bates lámpa került, az indexeket pedig a Posh-tól szerezték be. A KR Customs egyszerű fekete-fehér fényezés mellett tette le a voksot, és ennél jobban nehezen dönthettek volna. A házilag gyártott kipufogó és a lábtartók szintén fekete színt kaptak. Az képek pedig azt hiszem magukért beszélnek!

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Mindenki lemondott már róla, de most mégis új életet lehellhetnek a lenyűgöző Skully okos sisakba, ami új dimenzióval bővíti a motorozás élményét.
Elolvasom »A Ducati nemrég belengette a Scrambler Hashtag változatát, most pedig fel is fedték, hogy milyen a limitált, online megvehető motor.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »