Ezzel pedig megérkeztünk az olasz divízió első tagjához. Az RSV4 talán nem a legfrissebb modellek egyike, de teljesítmény tekintetében abszolútde itt van a helye. A 148 kilowattos, tehát 201.2 lóerős teljesítmény már jelentős tétel, amikor az okmányirodában a nevedre akarod venni szemednek legújabb fényes csillagát.
Azt szoktam mondani, hogy a legutolsó legyártott motorkerékpár a világon egészen biztosan egy Gixer lesz. Annyira megkerülhetetlen, annyira beivódott az emberek tudatába, hogy a Suzukinak kutya kötelessége lesz még utolsó leheletével is legyártania egyet. Így hát ünnepeljük együtt ezt a csodás gépet, hiszen 148.5 kilowattos – 201.9 lóerős – teljesítményével vitathatatlanul itt van ezen a listán a helye.
Térjünk vissza a zöldek mezejére. Bánja kánya, úgyis van egy Kawasaki feliratos pólóm. Így már büszkén hivatkozhatok majd erre a listára, hiszen ez már a negyedik legerősebb motor amit ők adnak hozzá.
150.8 kilowatt, avagy 205.8 ló ereje már bizony nem tréfa dolog. Természetesen a pályára szánt H2R még ennél is többet tud, de erre a listára most nem fért fel, mivel az nincs homologizálva közúti használatra.
Az olasz prémiummárka azonban még a zöldeknél is többet hozott ki a motorjából. A 154 kilowattos – tehát 209.4 lóerős – teljesítményt még kimondani is sok, nemhogy megülni.
De ha már a Ducati háza táján járunk, akkor a dobogós lista második fokáról ugurjunk is inkább az elsőre. Hölgyeim és uraim, 2018 bajnoka – abszolút vitathatatlanul:
Az új V4-es Ducati Panigale a saját elődjét veri kenterbe és lép fel a képzeletbeli dobogó dicső első helyére. A 157.5 kilowattos, másképpen mondva 214.1 lóerős teljesítményével közel öt lóerőt húz rá a lista második, és kilenc jóárasított birodalmi lóerőt a harmadik helyezettjére.
Persze itt nem kellene, hogy véget érjenek az elszabadult lóerők, hiszen az “S” modellt játszva fel lehet húzni 166.4 kilowattos teljesítményre, azaz 226.1 lóerőre. De mivel az már egy nem utcai csomag, ezért fogadjuk el az alapértékeit. Ez így is kimagasló győzelem.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »