A motor stabilitásához a mindenkori körülményekhez automatikusan igazodó elektronikus futóműállítás is nagy mértékben hozzájárul. A technika az alapbeállításként aktivált “Road” üzemmódban teljesen automatikus lengéscsillapító-beállítást kínál, míg a “Cruise” állás lágy lengéscsillapító-hangolást és felettébb kényelmes futást garantál.
Az újdonsággal való manőverezést az ugyancsak alapfelszereltségként kínált hátramenet-segéd hivatott megkönnyíteni. A rendszer a kormánypanel bal oldalán elhelyezett gomb megnyomásával aktiválható, a gomb nyomva tartásával pedig a motor tolató mozgásba hozható.
A motoros és az utas rendkívül kényelmes üléspozíciója nagymértékben hozzájárul a BMW K1600 Grand America által nyújtott páratlan utazási komforthoz. A már említett lábtartópadoknak köszönhető úgynevezett “Feet Forward” üléspozíció mellett az alacsony hátsó váz és a 70 milliméterrel csökkentett ülésmagasság gondoskodik róla, hogy az utas is kényelmes pozícióban üljön. Az opcionális extrafelszereltség részeként ráadásul az utas számára is elérhetők a lábtartó-trepnik.
A luxustúrázó széles körű alapfelszereltségének a prémium minőségű bukócső, a markolat- és ülésfűtés, a sebességtartó automatika és a magas szélvédő is része. Ez utóbbi a messzire hátranyúló oldalidommal kiegészülve tökéletes védelmet garantál. A friss menetszélről pedig igény szerint integrált légcsatornák gondoskodnak. Az újdonság alapfelszereltségébe a navigációs rendszer előkészítésével kiegészített audio rendszer is bekerült.
Az opcionális extrafelszereltség gyárilag elérhető tételei közé többek között a Pro váltóasszisztens, az intelligens segélyhívó rendszer (amely Magyarországon jelenleg nem elérhető), a komfort csomag, a biztonsági csomag, különböző magasságú ülések és a kovácsolt kormány is bekerültek. A BMW Motorrad tartozékok kimeríthetetlen palettája ráadásul további egyedi opciókat is kínál. Így valóban nagyon különleges lett a modell – amely Európába nem tudjuk, hogy eljut-e. Ahogy azt sem, mennyire lenne itt szükség rá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »