A kerekek önmagukban is műtárgyak. Az eredeti kerékagyakat restaurálták, majd vadonatúj küllőkkel felfűzték a szintén friss, 18 colos felniket, végül klasszikus mintázatú Avon Mk II-es gumikat húztak rájuk. Az old-school stílusú gumi, mint az erőátvitel utolsó pontja valószínűleg alaposan küzd, ha a motoros nem finomkodik a jobb csuklójával. Ugyanis az eredetileg 745 köbcentis erőforrást a Siebenbrock Big Bore-készletével fejelték meg. Így már 1’070 köbcentire nőtt a lökettérfogat és 70 lóból álló hidegvérű bajor ménest szabadít a hátsó kerékre.
A kipufogót sem nagyolták el, figyeltek az apró részletekre. A csöveket sötét kerámia bevonattal látták el, míg a végdob krómozott halfarokban végződik, amely garantáltan vonzza a tekintetet. Szinte hallani véljük, ahogyan szabadjára engedi a gonoszt a csöveken keresztül a gázkar legapróbb mozdulatára is.
Az üzemanyagtartály is külön említésre méltó. A tizenhét literes űrtartalmú alkatrész tökéletesen beleillik a formavilágba a letisztult vonalvezetésével. Az alumínium borítást a térdnél kék cérnával varrott bőrpárnával teszik elegánssá és a tank szélein körbefutó kék fényezés kellőképpen kiemeli az alkatrészt.
Az egyszemélyes nyereg is mestermunka a maga műfajában. A kék öltéssel készített barna bőr egy igazi specialista munkásságát hirdeti, aki már olyan nagy gyártóknak is tervezett üléseket és belső borításokat, mint a Toyota, a Ford és a Chrysler.
Ezek az apró részletek és maga az összhatás teszik az egyik legmenőbb BMW-vé, amelyet valaha is láttunk, és az épített bobberek között is kiemelkedő helyet foglal el ez a járgány. Lehet, hogy egy modern KTM – csak, hogy az osztrák ipar remekeinél maradjunk – sokkal gyorsabban képes leküzdeni az alpesi hágók kanyarjait, de a Titan BMW bobberénél kevés stílusosabb vas akad a Graz környéki utakon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »