Szokták mondani, hogy a legszebb öröm a káröröm. Egyszerűen azért, mert abban nincs semmiféle irigység. Valami ilyesmi jutott eszembe a lenti videó megnézésekor. Biztosan senki nem szeretne a főszereplő fiatalember helyében lenni, mert amilyen béna cselekménysort előad szegény, az nem mindennapi. Pedig semmit nem akar, mindössze kiállni egy parkolóhelyről és elindulni a motorral.
Az elindulásnak azonban a közelébe sem tudott kerülni. Már kifelé tolatva magára borította a Harley-Davidsont. Szerencse – vagy önismeret -, hogy rendesen fel volt bukócsövezve a nehéz cruiser, így nagy baja nem lehetett. Ahogy utána felállította a súlyos vasat, azt nézni is rossz volt: csoda, hogy nem tette tönkre vele saját kis testét. Fizikai erővel tehát nem volt híján. Annál inkább az egyensúlyérzéknek. Mert az egyenlőségre törekedve nem csak betakarózott a motorral, hanem utána be is takarta azt.
Nehéz erre szavakat találni, igaz? Persze aki ismeri ezeket a V2-es nagy masinákat, az tudja: nem kell nagyon kibillenniük a függőleges pozícióból ahhoz, hogy már ember ne tartsa meg őket. Ahogy elér egy nem túl nagy dőlésszöget, már nagyjából borítékolható a fekvés. Csórikám meg annyira nem szeretett volna nevetség tárgyává válni, hogy el nem merte engedni. Így aztán sikerült neki egészen mulatságos szintre fejleszteni a béna esés-kelést.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »