Vegyél magadnak te is Dakar-kilométereket, támogasd Lallert!

Támogatás
2016. október 26., szerda - Macko

Egy honfitársunk arra készül, szurkolhassunk neki a Dakar Rallyn januárban. Laller a komoly anyagi terhet kreatív módon igyekszik áthidalni.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

A csúcs az új alap: Kawasaki Versys 1000 S

Túraenduró

Cimkék: , , , , , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

Bő két hét, és indul az egyetlen magyar motoros a Dakarra – Onroad.hu -
[…] mindent fedezni, így azzal az ötlettel próbáltam előteremteni a hiányzó pénzt, hogy a tízezer versenykilométert felajánlom mindenki számára, aki lehetőségéhez mérten segíteni akart. Így egy kilométer háromezer forintot […]

Onroad.hu Live második adás: magyar motorosok a 2017-es Dakaron -
[…] neve nem ismeretlen az Onroad.hu olvasói számára. Bemutattuk nektek ambícióit, olvasóink is segítettek neki, hogy kijuthasson a dél-amerikai viadalra, és természetesen beszámoltunk arról a szomorú eseményről is, amikor feladta a versenyt. Ő […]

Előző bejegyzés

Szenzáció: kémfotón a legújabb generációs Yamaha R1

2016. október 24., hétfő
Alternatív jövő

Következő bejegyzés

Visszatér a BSA a motorkerékpárok világába

2016. október 28., péntek
Visszatérés

Ezeket olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda

A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Bell Race Star bukósisak teszt: milyen 200 fölött?

2020. október 12., hétfő

A Bell Race Star közismerten nagyon biztonságos bukó. A gyár szerint azonban aerodinamikája is különleges, amit most sikerült ki is próbálni.

Elolvasom »
Bukóteszt

A meztelen szörnyeteg: Kawasaki Z H2 teszt

2020. október 08., csütörtök

Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?

Elolvasom »
Új motor teszt