A napokban több videó is kikerült az internetre, ahol a tényleges főszereplőből semmit sem lehetett látni, leginkább a vérpezsdítő hangra helyezték a hangsúlyt a marketingesek. A Honda CBR1100RR és a kisebb Yamaha R6 mellé most csendben megérkezett a harmadik nagy japán gyártó, a Kawasaki, mindössze pár szabadalmi rajzzal a kompresszoros Ninja R2-ről.
A rajzokon a fő figyelmet a motorblokk köré csoportosított dolgok érdemlik. Például látható: az üzemanyagtank benyúlik az ülés alá, hogy megfelelő teret adjon a kompresszornak. A hátsó felfüggesztés valószínűleg nem örökli meg a nagytesó H2 egyoldali hátsó lengővilláját, inkább megmarad az olcsóbb és hagyományosabb kétoldali megoldásnál, de az szinte kizárt, hogy ezt ilyen rusnya módon, két zártszelvénnyel oldanák meg. Az idomok formája is inkább hasonlít egy tíz évesnél régebbi modellre, ahogy az ülés alá húzott kipufogó is kiment a divatból, mivel nehezen teljesíthetőek vele az Euro4-es emissziós követelmények. Remélhetőleg a Kawasakinál eltanulták ezt a Yamaha MT marketingeseitől, és a modellcsaládba illeszkedően a H2-höz hasonló agresszív, már-már nem evilági formatervvel ajándékozzák meg a nagyérdemű közönséget. A motorblokk pontos méretét, teljesítményét, vagy akár hengerszámát egyelőre sűrű homály fedi, de abban már előre biztosak lehetünk, hogy a hangjától fel fog állni – minimum a szőr a hátunkon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »