Mindössze néhány napja izgatott egy minden részletet megmutató rövid kis videóval minket a Honda marketingosztálya az immáron teljesen kész, bemutatás előtt álló CBR250RR modellel. Sokat nem kellett várnunk a hivatalos leleplezésre sem: szinte azonnal gyári fotókkal is kedveskedtek. A forgalmazás hamarosan megkezdődik Japánban – sőt, az is kiderült, mi a helyzet a modell európai piacra kerülésével.

Kimondottan izgalmas masina lett a CBR250RR
A sajtóanyagból annyi derült ki, hogy 250 köbcentiméteres soros kéthengeres erőforrás fogja mozgatni, amelyet elektronikus gázzal tud majd vezérelni pilótája. A találgatás erre vonatkozó részének is vége: három lehetséges motorkarakterisztika közül választhat a vezető. A váz teljesen új fejlesztésű acél egység, a hátsó lengővilla azonban alumíniumból készül. A központi rugóstag előfeszítése öt fokozatban állítható, az első teleszkópok pedig fordítottak lesznek. Egészen igényes technika lesz tehát!

Biztos hogy a fazon fogyna a mi kontinensünkön is – reméljük, ha nagyobb blokkal is, de jön azért hozzánk!
A Honda UK szóvivője ezzel párhuzamosan bejelentette, hogy a CBR250RR nem fog az európai modellpalettára kerülni. Tehát nem csak most, hanem később sem. Mivel azonban a márkának vitathatatlanul szüksége van erre a modellre, ez logikusan azt fogja jelenteni, hogy nem pontosan ezen a néven jön majd. Ellenfelei – például Yamaha R3 vagy a KTM RC390 – ugyanis mind nagyobbak, így tényleg logikusnak tűnik, hogy hozzánk egy módosított, piacképesebb erőforrással jön a japán újdonság. Azaz drukkolhatunk tovább a CBR350RR-nek!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A képről nagyon nehéz kitalálni, szegény BMW hogy került ebbe az pozícióba. Kis helyet foglal, de te így ne parkolj, mert nagyon drága!
Elolvasom »Az utcai versenyzés egyik leghíresebb angol fenegyereke, Guy Martin újra nekifut a sebességrekord-döntésnek különleges Triumph-jával.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »