A Street 750 átépítésekből lassan Dunát lehetne rekeszteni, de most mégis sikerült olyan mélyütést bevinnie egy thai kereskedőnek a Harley-Davidson legkisebb alapmodelljének átfaragásával, hogy csak pislogunk!
A Richco Harley-Davidson márkakereskedés egyik tulajdonosa, Richy Wilson agyszüleménye ez a mini-Ulysses, aki maga tervezte és építette (haha, inkább építtette…) a 750-es túraendurót, amibe már-már bravúrosan nehéz belelátni az egykori minicirkálót. Vélhetően kicserélték a rugóstagokat és a teleszkópokat, és ráműanyagoztak egy indiai cucchoz képest meglepően kulturált plasztikruhát. Természetesen elöl 21, hátul 18 colos fűzött kerekek vannak, és a hátsó Öhlins rugóstag is reményre ad okot az első futómű belbecsét illetően. Az erőforrás persze teljesen ugyan az a Revolution x V2-es, ami a mezei Street 750-ben ketyeg, csak egy értelmesebb kipufogót hajtogattak rá.
Természetesen ez csak egyetlen darabos történet, de nem lenne rossz, ha a Harley-nál kicsit elgondolkoznának, micsoda potenciál lenne a gazdag túraendurósok világában… (Persze, persze… az Ulysses. Csak azt ugye túltolták az aszfaltos történetre.)
Cimkék:
A Nolan csoport prémium márkájának sporttúra bukója, az X-661 különleges új változatot kapott. A Titan-tech minden szempontból nagyon ütős lett!
Elolvasom »Amennyiben egy hosszú úton azonnali hibaelhárításra lenne szükséged, a GS túlélő szerszámkészlet segíthet hogy folytathasd a kalandot.
Elolvasom »A prémium szegmensben éllovas SCHUBERTH legújabb bukója teljesen új fejlesztésként, elődeit mindenben felülmúlva lép a piacra.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »