A 2016-os Dakar-ralit már dobta Chile, mivel akkor súlyos természeti csapások érték a dél-amerikai országot, ezért már márciusban kiírták a verseny útvonalából. Az országot olyan komoly áradások és esőzések sújtották, hogy fontosabbnak tartották a károk elhárítását, mint egy versenyre való felkészülést. Ez sokaknak nagy szomorúságára vált, mivel az igazi durva sivatagi szakaszok Chilében találhatók, ezért az igazi buckázós sava-borsa errefelé lenne a versenynek. Ám úgy fest, hogy jövőre sem lesz ez másként, mivel a chilei parlament leszavazta a rendezéssel kapcsolatos indítványt. Hogy miért? Mert szerintük túl nagy környezetkárosítást jelent az országon keresztülhaladó mezőny, ezért köszönik, nem kérnek belőle.
Jó hír, hogy Uruguay, Paraguay, Bolívia és Brazília is előrehaladott tárgyalásokat folytat a verseny rendezőivel, hogy a 2017-es Dakar rajtuk is keresztűlmenjen, így mostanra nem maradt más, mint a legjobb, legkeményebb útvonalat megtalálni a szervezőknek.
Cimkék:
A BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréning online játéka csupán perceket igényel, de akár több napos értékes és remek szórakozás is a tiéd lehet!
Elolvasom »Amikor rendesen esik az eső, a motorozás nem a legkellemesebb dolog. Sokan félnek tőle, pedig nem kellene. Csak ne így tedd, ahogy mai hősünk!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »