Mostanában eléggé negatív visszhangja van egy-egy visszahívási kampánynak, holott egy tisztességes cégnél alapvető, hogy nem sunnyogják el, ha valamit kicsit is elrontottak. Itt sem történt nagy baj, pusztán a gyárban kissé túlhúzták a kormánylengés-csillapító rögzítőcsavarjait, és ez rendkívül szerencsétlen esetben okozhatja a a csillapító elmozdulását és a kormányzás akadályozását. No ettől tartanak a Kawasakinál, és hogy megelőzzenek bármiféle balesetet (és az azzal járó kártérítési pert és sajtóvisszhangot…) elrendelték a túlhúzott csavarok cseréjét.
A problémás darabok a ZX1000RGFAL, ZX1000RGFL, ZX1000SGFAL és ZX1000SGFL változatok, amelyeket 2015. október 28-a és 2016. január 18-a között gyártottak. Túl sok ZX10R nem került bele a rossz szériába, mivel például az Egyesült Államokban csupán bő 800 darabot érint a dolog, és ne felejtsük el, hogy a Kawasaki eléggé belenyúlt a tutiba az új motorral, ahogyan az a Superbike VB-s menetelésükből is látszik egyelőre.
Cimkék:
A francia Lazareth műhelye olyan quadot épített, amellyel élvezet kanyarodni, de egyenesen menni is: 4,7 literes Maserati blokkja 470 lóerős.
Elolvasom »Természetesen nem cél semmiféle ellenségeskedés szítása, de végigmosolyogni nagyon jópofa a 100% Motocross videóját.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »