A 2016-os Dakar Rally rajtjánál 136 motorkerékpár sorakozott fel. Közülük 84 jutott el a Rosarioban levő célba. Rengeteg volt a bukás és a súlyos sérülés – az élversenyzők között is, hát még a hátsó sorokban. Akik ezeket elszenvedték, valószínűleg nem osztják azt a nézetet, miszerint az idei verseny könnyebb lett volna a korábbiaknál.
Chris Cork azon 12 motoros között volt, akik a 10. szakaszon adták fel a versenyt. Neki az idei volt a második Dakar Rallyja – a tavalyi előtt eladta a házát, hogy indulni tudjon, majd a 4. etapon egy hatalmasat bukott. Idén tovább jutott, de a célt három nap híján nem érte el. Nézzétek meg az összefoglalót az utolsó napjáról. Ha nem értitek a szöveget, akkor is átjön, milyen a lelki oldala 10 napnyi élet-halál motorozás után feladni a rallyt.
My Dakar / 116 – CHRIS CORK (GBR)THIS IS DAKAR: A first person view of what the Dakar really is about. More about Chris at / Una vista en primera persona de lo que realmente es el Dakar. Más sobre Chris en > http://po.st/ChrisCorkInfo#Dakar2016
Közzétette: Dakar Rally – 2016. január 15.
A záró képsorokon láthattátok egy versenyző valóban őszinte könnyeit – ez talán többet mond a Dakarról, mint bármi más. Ebből egyértelmű, micsoda embertelen harc sokszor szinte alvás és mindenféle háttér nélkül tolni ezt a versenyt. Pedig a 136 motoros nagy része így tolta!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »