Ugye megmondtam, hogy 2015 café racere a scrambler lett? Eddig mindenki kávésított, de ezt elsöpörni látszik az aljas módon hátulról beszivárgó klasszikus, földutakon is elkocogó félterepes divat. Biztosan vannak, akiknek ez nem tetszik, de az átlagosabb motorosok biztos hogy jobban járnak a café racereknél jóval kényelmesebb és praktikusabb motorokkal. Steve McQueen mosolyog a sírjában. Most a már megénekelt új SV650-hez nyúltak hozzá két verziót bemutatva.
A kicsit durvább az SW-MOTECH tartozékgyártó specialista cég által felcicomázott, míg az éppen csak átsimított verzió a gyári alkatrész katalógusból lett összerakva. Az SW-MOTECH verzió némileg favágósabb is lett: barázdáltabb gumik, apró alumínium első sárvédő, védőrács a lámpán, szélterelő a műszerfal előtt, vagány bandázs a leömlőkön és egy klassz szett táska, hogy a menő túrázóknak semmit ne kelljen otthon hagyni.
A másik bemutatódarab egy kissé könnyedebb stílusgyakorlatot képvisel. Itt cserélték az ülést – kissé klasszikusabb, hurkás dizájnra Yoshimura emblémával -, valamint tettek rá egy szintén Yoshimura dobot a teljesítmény és hanghatás fejlesztése okán. Rádobtak még egy rajtszámtartót oldalra, hogy a scrambleres-terepverseny érzést erősítsék és kapott egy alibi-blokkvédőt a leömlő és olajszűrő elé.
Persze árat még nem tudunk az átalakításokhoz, azok egyelőre csak nyálcsorgatásra készültek. Nyilvánvaló azonban, hogy megpróbálnak majd minél több lehetőséget (és pénzköltési opciót) adni az ügyfeleknek az alap-SV egyedivé tételére. Hiszen egy klassz kis motorka lesz, kellemes műszaki alappal és viszonylag jó áron.
Cimkék:
A frissen alakult francia manufaktúra első motorja páratlanul izgalmas gépnek tűnik. Érdemes megszemlélni, milyen cucc lett a Praëm SP3!
Elolvasom »Akár többször is vásárolhatsz év végéig az Euromotornál, valamennyi elköltött forintod 30 százalékát visszakapod!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »