48 óra: ötvenezer kilométernyi élmény

Teljesítménytúra
2015. június 01., hétfő - Macko

A 2015-ös "48 óra a felvidéki magyar várak között" motoros teljesítménytúra mezőnye közel hibátlanul teljesítette a nem kis feladatot!

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , ,


Hozzászólások (13 hozzászólás)

Szabo Laly -
Annyi kiegészítésem lenne, hogy a Gixxeres csapat az endurós részeket se sumákolta el, végig mentek azon is. 🙂

Macko -
Laly: enduros rész nem volt itt, csupán két szakasz, ahol kimondottan rossz volt az aszfalt. Azokhoz adtam meg kerülőutat. De a bejáráson Oldi az összevasalt és alig működő lábával és az FJR-rel végigjött mind a kettőn – az egyiken ömlő esőben…

Szabo Laly -
Igazad van, tény, hogy nem endurós szakasz volt a szó szoros értelmében, de referenciának a Gixxert vettem, meg két személy. Cimborám, egy levélben már összefoglalta, az eseményeket. Az egy vicces rész volt, mikor az egyik túra-enduróval résztvevö gondolkodott az elkerülön, de mikor meghallotta, hogy a barátom a Gixxerrel nem kerül, akkor ment velük. 🙂 Mi már részt vettünk a BMW MTM 24 órásakon és ott volt pár merényebb szakasz is, amit tudtunk teljesíteni.

FeR1 -
Vannak akik nem azért vesznek túra-endúrót, hogy rendeltetésszerűen használják. A gixxeres tag pedig jól ismeri a mondást, hogy minden motor endúró, csak úgy kell használni. Gratulálok nekik! 😉

Milan -
Szeretném megköszönni a szervezést, mi nagyon élveztük a túrát! Egy kivételével az összes várat sikerült érinteni, jól elfáradtunk a végére 🙂 Sokat videóztam, íme a végeredmény: https://www.youtube.com/watch?v=Hjr0uBHfRdI (Minden várra csak néhány másodperc jutott, de még így is elég hosszú lett.) Üdv, -Milán és Viki

Macko -
Milán: NAGYON ÉLVEZTEM, köszi szépen! 😀 Amúgy Besztercebányán az öreg bástya nem lett meg?

Milan -
Macko: de, de, nagy nehezen megtaláltuk azt is (ha jól emlékszem 11 hely volt 10 helyett), csak az már lemaradt a videóról… A polgármesteri hivatalt a központ felől kb. véletlenül találtuk meg, aztán elmentünk mellette párszor, mire kiderült, hogy a jobb kanyart honnan kellett volna nézni 🙂

hód -
Köszönjük! 🙂 Egyáltalán nem volt vészes az a két szakasz. Mondjuk a második meglepetésként ért minket, mert ugye szisztematikusan elejétől a végéig olvastam az itinert, mikor is egyszer csak benne találtam magam egy baromi nagy kátyúban, ami valami zseniális módon álcázta magát! Aztán mikor elértünk a szakasz végére, eljutottam a szövegben is odáig, hogy “minden eddiginél rosszabb minőségű út…” (vagy valami ilyesmi). Meg is érdemeltem, amiért nem olvastam előre. 🙂 Inkább a 75-ös utat (és hasonszőrű, ritmikusan felgyűrődött társait) mondanám megterhelőnek, mert ezen az ember ugye már nem 30-40-el megy végig, hanem tartaná az országúti tempót. Na az egy belépőszintű rodeót szimulált. De a táj, a kiváló szerpentinek, a jó társaság, és nem kevésbé a szombat esti panzió tulaja (aki feleségem kétségbeesett arcát látva :), még zárás után megszánt minket egy gyönyörű szép szobával), mindent fáradtságot feledtetett. Nagyon élveztük, köszönjük! Legközelebb a Bike Maratonon! 🙂 – Hód (a Gixxeres)

Macko -
Milan: akkor Vöröskő maradt el?

szucsi -
Maximális tisztelet minden résztvevőnek, nem kis teljesítmény! Az “Ez is egy bevált navigációs módszer…” című képnél a kormányra rögzített Kozel sörösdoboz az hogy?

Milan -
Macko: nem, Blatnica maradt ki 🙂 (A videó alatt egyébként majdnem minden várat belinkeltem.)

Macko -
Milan: azzal nem vesztettetek semmit. 🙂

Csecsebogyó -
Na, végre sikerült a videót végignéznem !! Köszi, így legalább virtuálisan én is megcsináltam 🙂 Gratula a résztvevőknek, szervezőknek! !!! 🙂 Ui.: Nem tünt borzasztónak az út minősége. Hiába már Mackó is öregszik ! 🙂 🙂

Előző bejegyzés

Goodwoodban debütál a Bienville Legacy

2015. június 01., hétfő
Különlegesség

Következő bejegyzés

Meghívó: VI. Vértes-Gerecse MZ túra

2015. június 02., kedd
Túraajánló

Ezeket olvastad már?

A sisak, amit te is kipróbálhatsz: SCHUBERTH C4 PRO

2021. május 07., péntek

Bukósisak vásárlása előtt baromi fontos, hogy személyesen is kipróbálhasd a kiszemeltet. A SCHUBERTH C4 PRO esetében ez már magától értetődő.

Elolvasom »
Tesztelj magad!

Az OBB és a KTM Centrum a motorosok biztonságáért

2021. április 29., csütörtök

Elindult egy folyamat, amelyből mind csak nyerhetünk. AZ OBB és a hosszú távon gondolkozó KTM Centrum célja a motorozás biztonságosabbá tétele.

Elolvasom »
Együttműködés

Érdemes ránézni: a Motochargebar 2021-es fejlesztései

2021. április 26., hétfő

A vezeték nélkül töltő motoros telefontartókat gyártó Motochargebar termékei fejlődtek és bővültek is. Van, ami nem is tölt, mégis zseniális!

Elolvasom »
Hasznos kiegészítők

Motorozási technikák, 32. rész: A robogó vezetése

2021. április 15., csütörtök

A robogó fizikai felépítése és kezelőszervei is eltérnek egy "hagyományos" motorétól. Lássuk, mi mindent MUSZÁJ tudni, amikor ilyet vezetsz.

Elolvasom »
Motorozási technikák