Üvöltsön a motorod vagy ne? Akrapovic megoldja mindkettőt!

Kipufogó
2015. március 31., kedd - FeR1

Az Akrapovic olyan megoldással állt elő, amellyel kipipálható az örök dilemma: hangos legyen a motorunk vagy csak halkan surrogjon?

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (1 comment)

Helmets on -
De jó látvány lesz ahogy talpig cuccban a tapiszarjukat húzogatják majd elindulás előtt meg megálláskor… “Hasonló megoldásokkal találkozhattunk már motorgyártóknál is, ahol például a gázállástól és a fordulattól függően egy szelep segítségével változik a járgány hangereje is. ” Eleve olyan rendszer kellene ami csak oldalsztenderen, állóhelyzetben hagyja elszabadulni a hangerőt, had röfögjön, sivítson stb. Menteközben viszont nem, mivel már semmi értelme üvölteni: a motoros nem hallja mert a hang hátrafelé terjed, akiknek szembe jössz azok sem (közlekedésbiztonsági haszna tehát nincs). Viszont akik mellett elhúzol egy előzésnél azok összeszarják magukat..

Előző bejegyzés

Egy keréken 200 fölött, de jégen ám!

2015. március 30., hétfő
Rekord

Következő bejegyzés

Mash 400 Adventure – egy könnyed kalandmotor

2015. április 01., szerda
Újdonság

Ezeket olvastad már?

Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

2020. október 21., szerda

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Elolvasom »
Versenypálya teszt

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda

A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.

Elolvasom »
Új motor teszt

Bell Race Star bukósisak teszt: milyen 200 fölött?

2020. október 12., hétfő

A Bell Race Star közismerten nagyon biztonságos bukó. A gyár szerint azonban aerodinamikája is különleges, amit most sikerült ki is próbálni.

Elolvasom »
Bukóteszt

A meztelen szörnyeteg: Kawasaki Z H2 teszt

2020. október 08., csütörtök

Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?

Elolvasom »
Új motor teszt