No nem a sziget legveszélyesebb bajnokmotorjára kell gondolni, amellyel halálos iramban vágtatnak végig a versenytávon a félelmet nem ismerően bátor csúcspilóták. Az olasz Paton istálló ugyanis az Isle of Man Lightweight TT kategóriájában indul majd – itt pedig némileg kisebb a teljesítmény. Konkrétabban: az S1 egy abszolút emészthető erejű versenymotor. Meghajtásáról egy Kawasaki eredetű, 650 köbcentiméteres sorkettes gondoskodik 71 lóerővel. A masina menetkész tömege ugyanakkor csupán 158 kilogramm, így legnagyobb sebessége elég becsületes 213 kilométer/óra. A váz és az idomzat természetesen teljesen kézi munkával készül a Paton műhelyében.
Egy igazi versenymotor természetesen nem a legolcsóbb játék – a Paton S1 azonban négy változatban vásárolható meg. A Basic nevű alapkivitel 16’000.- euró (5 millió forint), őt követi a Classic TT modell 18’500.- euróért (5,7 millió), majd jön a Pep Memorial (a Paton alapítójáról kapta a nevét) 21 ezerért (6,5 millió). A kínálat csúcsa a 23 ezret, vagyis több mint 7 milliót kóstáló First Factory Signature modell, amely megegyezik a majdan rajthoz álló versenymotorral – ebből azonban mindössze 25 darabot fognak készíteni. Az egyes modellek festésükön kívül leginkább futóművükben térnek el egymástól, és valamennyi rendelhető lesz a képen látható két projektoros fényszóróval rendelkező fejidommal és klasszikus nagylámpás kivitelben is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »