A négykerekű munkagépek terén világhírre szert tevő Can Am egyik legerősebb ATV-je az Outlander 1000 X. A nagyvasat egy V2-es, 976 köbcentiméteres vízhűtéses 8 szelepes SOHC benzinmotor hajtja nem kevesebb mint 82 lóerős teljesítménnyel. A vezető tökéletesen tud a terepre koncentrálni, hiszen a hajtás fokozatmentesen, CVT rendszer segítségével jut el a két hátsó vagy éppen mind a négy kerékre – csupán a váltó “high” (normál áttétel), “low” (felező), “park” (parkolás), “neutral” (üres) vagy “reverse” (hátramenet) állásai között kell választania.
A 20,5 literes üzemanyag-tartályban levő nedűt valószínűleg elég hamar felszippantja a vékettes, ha rendesen kihasználják az erejét. Mindenesetre a száguldozásnak a benzin kifogyása mellett máshogy is véget lehet vetni: elöl dupla, hátul szimpla 214 milliméteres belső hűtésű tárcsafékek lassítják.
El valószínűleg nehezen akadnak majd el vele leendő tulajdonosai: a 330 milliméteres hasmagasság és a mindössze 150 centiméteres tengelytáv komoly terepjáró képességeket sejtetnek. Csak megszerezni nem lesz könnyű, hiszen a 14’399.- dolláros (3,3 millió forintos) vételár önmagában sem kevés – egy ilyen cuccra pedig nem nehéz még egy kisebb vagyont extrára költeni sem.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »