Világjáró negyed literrel

Különlegesség
2014. február 11., kedd - FeR1

Alig néhány országra tőlünk nyálelválasztó hatású kis motorokat gyárt az átlagos európai fülnek ismeretlen gyártó. Hallottatok már a M1NSK-ről?

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Az S1000R is megkapja az M-csomagot

Naked

Cimkék: , , , , , ,


Hozzászólások (15 hozzászólás)

ispan -
Tetszik nekem is. Lehet tudni bővebbet róla? Kinti ár? Müszaki paraméter? Az egész, még a dobozok is a BMV-t idézik. Még a szine is :-)))

eko -
Én is azt hittem elsőre, hogy egy F800GS. De nem kicsik azok a dobozok a pótalkatrészeknek? 😛

Macko -
Döbbenetes az ára. Fehéroroszországban a bruttó kisker ár forgalomba helyezve 5’100 dollár. Átszámítva 1’150’000.- forint. Abból mit hozol ki???

Helmets on -
Érdekes hogy 1-essel írják, először azt hittem elírás:) Amúgy saját fejlesztésű blokkjuk van minden típusban, vagy licenc? Egy-két blokk elég levedlett japánnak tűnik, olyan Loncin féleség…A 300-as meg mintha Yamaha(?) lenne. Amúgy egész komoly gépek vannak, a nagyobbak így ránézésre formára és minőségérzetre is túltesznek jó pár kínai, korai koreai próbálkozáson…vagy akár olcsóbb japán motoron… Régebben olvastam a gyárról, de csak a 125 szegmens maradt meg bennem, ez a TRX meglepett… Az ára meg nagyon olcsó…mondjuk a munkaerő is, meg nem lepődnék meg ha Lukasenkoék támogatnák kicsit a gyárat…

Macko -
Eko: azért tegyél mellé egy Honda Crosstourer fotót! 🙂

XYZ -
Simán bevállalnám itthonra kolbászolni,az autópályázást leszámítva bőven jó mindenhova.És amellett,hogy piszok olcsó még pofás is.

FeR1 -
Autópályázni tényleg nem való. De benne is van ennek az úttípusnak a nevében, hogy mik közlekedjenek rajta. Autók, esetleg még buszok meg kamionok. Motorozni autópályán? Egyszer majd biztos ráfanyalodok, ha nagyon gyorsan kell a világ másik felében lennem, de itthon felesleges ráhajtani motorral.

Macko -
Én a legnagyobb túramotorokkal (még a tempomatosakkal is) úgy elálmosodok autópályán, hogy nem bírom elviselni. Csak akkor nem, ha abszolút illegális tempóban karcolok. Na de az meg hosszú távon nem egy egészséges dolog, mint tudjuk. Meg annyira nem is izgalmas… Érdekes egyébként, hogy míg autóval folyamatosan használom a tempomatot – még városban is -, addig motoron soha!

valaki -
Említés teszt @admin @Döme

Helmets on -
Hát…gyanúm beigazolódott, de nem csak a blokk “adoptált” az egész motor is az. Akárhogy is nézem ez egy Zongshen RX3: http://www.sportmotor.hu/img_news/2014/0213/zhongsen-rx3-minsk.jpg

Macko -
Helmets: ettől még a fehéroroszok lenyomtak három motorral egy tízezer kilométeres távot a tajgán keresztül – saját kommunikációjuk szerint egyetlen meghibásodás nélkül. Amivel nem akarok semmit sugallni… 🙂 Mindegy, én még mindig nagyon kipróbálnám. 🙂

Bedouin -
Valóban jó pofa 🙂 Egyébként Macko miért nem szervezed le?

Helmets on -
Nem mondtam hogy ettől már szar lett a szemeben! Most is azt mondom hogy komolynak néz ki, nem kelt gagyi benyomást… Csak épp a kínálat legjavát nem ők gyártják, átcímkézni valamit és azzal “tajgázni” meg nem akkora érdem:)

Macko -
Bedouin: írtam nekik azonnal, amikor a cikk felkerült. Nem jött válasz…

Mash 400 Adventure – egy könnyed kalandmotor – Onroad.hu -
[…] nyúlni: kisebb motor, nagyobb móka, könnyebb motorozhatóság. Több gyártó is kínál efféle járgányt, persze egyikük sem a komoly presztízzsel bíró márkákhoz tartozik. Kevésbé ismert a Mash […]

Előző bejegyzés

Vigyázz a dekoncentráltakkal!

2014. február 11., kedd
Veszély

Következő bejegyzés

A nagyon okos lakat

2014. február 12., szerda
Kütyü

Ezeket olvastad már?

MBP M502N teszt: Elsőre közel hibátlant!

2022. augusztus 22., hétfő

Az MBP ismét régi receptet követ: egykori olasz márkát támaszt fel kínai tőkével és munkával. Az M502N viszont elsőre remek lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

Honda ADV350 teszt: A tökéletes középpályás?

2022. augusztus 20., szombat

A Honda első pillantásra megint meglévő modelljeiből pakolt össze egy újat. Az ADV350 azonban több, mint ígéretesnek tűnik.

Elolvasom »
Új motor teszt

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt

2022. július 23., szombat

A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.

Elolvasom »
Új motor teszt

Sokszínű túrakabátok a Spyke kínálatából, 2. rész

2022. július 19., kedd

Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.

Elolvasom »
Termékbemutató