Ne fagyj meg a mínuszokban sem!

Ruházat
2014. január 27., hétfő - FeR1

Újabb fűthető ruhadarab látott napvilágot - a kemény mínuszokban rákíván az ember egy könnyed, de mégis meleg kiegészítőre. Főleg, ha a motor sem pihen a garázsban.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Jön a feltöltött BMW S1000RR superbike?

Még több erő

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Tom Red -
Nem értem hogyan képes egy 4400 mAh kapacitású akkumulátor egész napon át melegen tartani a mellényt. Ez két darab AA ceruza akkumulátornak felel meg csak. Szerintem még felmelegíteni se lenne képes…

FeR1 -
Hét óra folyamatos használatot bír a cég szerint. Úgy vehető egész napnak, hogy bemész vele dolgozni, mondjuk egy-másfél órát motorozol benne, aztán elugrasz ügyet intézni, ebédelni, szaladgálsz benne, majd hazamész. Otthon, de akár a munkahelyen feltöltöd és akkor bírja sokkal tovább. Gyanítom, hogy 12V-os aljzatra is lehet kötni, tehát motoron is töltheted. Működnie kell, akkor nem hiszem, hogy nagyon reklámoznák ennyi pénzért. 😉

DJTacki -
Villamos szempontból azért nem jó az AA elemes hasonlatod, mert az 1,2V-os, ez meg 90% hogy Li-ion, ami 3,7V névleges feszültségű. A kapacitás helyett az összehasonlíthatóság kedvéért inkább a teljesítményt szokás megadni, vagyis 3,7V x 4,4Ah = 16,28 Wh. Ha több cellás, akkor ez többszöröződik. Jó példa a laptop akksi, ebbe hat cella van, és jellemzően 60Wh kapacitás körül van. Ezt szerintem még egy kabátba is be lehet építeni, és 60W-ot tud fűteni egy órán keresztül, vagy 6W-ot 10 órán át. 10-20W-al szerintem ki lehet fűteni, vagyis teljesen használható üzemidő jön ki 🙂

FeR1 -
Így van, a gyártó honlapján az áll, hogy: 11,1 Volt/4400mAh, Siemens Li-ion akku.

Tom Red -
Aha, igazatok van, hiányzott nekem a feszültség adat. Így már 10-szer annyi hő leadására képes a mellény. Kíváncsi lennék, hogy funkcionálna a valóságban. Nekem sajnos inkább a kezem és az arcom szokott fázni ilyenkor. Ki kéne találni egy meleg levegőt áramoltató szerkezetet a bukóba, ami a párátlanítást is megoldaná. 🙂

FeR1 -
Ebben mondjuk igazad van, nekem is fog annyit a motor eleje, hogy a felsőtestem ne fázzon még kabátbélés nélkül sem, viszont a kézfejem az gyorsan átfagy aszfaltos motorozgatás közben.

Előző bejegyzés

Így hasítanak jégen a legújabb Harley-Davidsonok

2014. január 25., szombat
Izgalom

Következő bejegyzés

Hogy soha ne felejtsd el lehúzni magad után!

2014. január 27., hétfő
Napikép

Ezeket olvastad már?

Egy új dimenzió: SUR-RON LightBEE elektromos enduro teszt

2019. augusztus 18., vasárnap

Szerinted milyen terepen egy 50 kilós kétkerekű, amely 200 newtonméterrel forgatja a hátsó kereket? A SUR-RON LightBEE egy új világot nyit meg!

Elolvasom »
Elektromos csoda

Várunk még egy 2019-es túraversenyre: jön a motoRun-MINI

2019. augusztus 14., szerda

Egyetlen nap, bő 300 kilométer, de a több napos "nagy" Aegon motoRun minden izgalma benne lesz. Esti buli is! Gyere, jön a motoRun-MINI!

Elolvasom »
Meghívó

A fejlődés útja: Honda CB500F (2019) teszt

2019. augusztus 12., hétfő

A kaizen egy japán módszer, amely szerint mindig jobbá és jobbá lehet tenni bármit. Ennek szellemében újult meg a CB500F harmadik generációja.

Elolvasom »
Megújult A2-es

Motorozási technikák sorozat, 19. rész: megfordulás ösvényen

2019. augusztus 11., vasárnap

Amikor egy nehéz enduroval keskeny erdei úton zsákutcába kerülsz, néha nehéz a megfordulás. A terepviszonyok kihasználása sokat segíthet.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Hirdetés