Ne fagyj meg a mínuszokban sem!

Ruházat
2014. január 27., hétfő - FeR1

Újabb fűthető ruhadarab látott napvilágot - a kemény mínuszokban rákíván az ember egy könnyed, de mégis meleg kiegészítőre. Főleg, ha a motor sem pihen a garázsban.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Tom Red -
Nem értem hogyan képes egy 4400 mAh kapacitású akkumulátor egész napon át melegen tartani a mellényt. Ez két darab AA ceruza akkumulátornak felel meg csak. Szerintem még felmelegíteni se lenne képes…

FeR1 -
Hét óra folyamatos használatot bír a cég szerint. Úgy vehető egész napnak, hogy bemész vele dolgozni, mondjuk egy-másfél órát motorozol benne, aztán elugrasz ügyet intézni, ebédelni, szaladgálsz benne, majd hazamész. Otthon, de akár a munkahelyen feltöltöd és akkor bírja sokkal tovább. Gyanítom, hogy 12V-os aljzatra is lehet kötni, tehát motoron is töltheted. Működnie kell, akkor nem hiszem, hogy nagyon reklámoznák ennyi pénzért. 😉

DJTacki -
Villamos szempontból azért nem jó az AA elemes hasonlatod, mert az 1,2V-os, ez meg 90% hogy Li-ion, ami 3,7V névleges feszültségű. A kapacitás helyett az összehasonlíthatóság kedvéért inkább a teljesítményt szokás megadni, vagyis 3,7V x 4,4Ah = 16,28 Wh. Ha több cellás, akkor ez többszöröződik. Jó példa a laptop akksi, ebbe hat cella van, és jellemzően 60Wh kapacitás körül van. Ezt szerintem még egy kabátba is be lehet építeni, és 60W-ot tud fűteni egy órán keresztül, vagy 6W-ot 10 órán át. 10-20W-al szerintem ki lehet fűteni, vagyis teljesen használható üzemidő jön ki 🙂

FeR1 -
Így van, a gyártó honlapján az áll, hogy: 11,1 Volt/4400mAh, Siemens Li-ion akku.

Tom Red -
Aha, igazatok van, hiányzott nekem a feszültség adat. Így már 10-szer annyi hő leadására képes a mellény. Kíváncsi lennék, hogy funkcionálna a valóságban. Nekem sajnos inkább a kezem és az arcom szokott fázni ilyenkor. Ki kéne találni egy meleg levegőt áramoltató szerkezetet a bukóba, ami a párátlanítást is megoldaná. 🙂

FeR1 -
Ebben mondjuk igazad van, nekem is fog annyit a motor eleje, hogy a felsőtestem ne fázzon még kabátbélés nélkül sem, viszont a kézfejem az gyorsan átfagy aszfaltos motorozgatás közben.

Előző bejegyzés

Így hasítanak jégen a legújabb Harley-Davidsonok

2014. január 25., szombat
Izgalom

Következő bejegyzés

Hogy soha ne felejtsd el lehúzni magad után!

2014. január 27., hétfő
Napikép

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt