Az utat nézd, ne a mobilodat!

Biztonság
2014. január 22., szerda - Macko

Rohanó világunk egyik szomorú velejárója az autóvezetés közbeni mobilozás. Ma már nem csak beszélünk, SMS-t írunk vagy akár chatelünk is.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

A Yamaha ismét önvezető technológiára költ

Ipari hírek

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (3 hozzászólás)

FeR1 -
Soha nem fogom megérteni, hogy miért kell felnőtt, cselekvőképes, belátással rendelkező személyeknek ezt magyarázni. Ha valaki smst ír, vagy a mobiljával játszik, újságot olvas, akkor a fenti három tulajdonságok valamelyikével biztosan nem bír. Fel sem fogják mit művelnek, fészbúkoznak, twittereznek, de akárcsak a leleveleiket olvasgatják és próbálnak rá válaszolni. Múltkor egy anyuka mellé gurultam be a pirosnál, a kislánya ott ült hátul – bekötve sem volt a gyerekülésbe, szabadon mászkált ide-oda, mer’ a gyereknek úgy jó! – miközben anyuka bőszen nyomogatta a mobilját. Kicsit jobban odasandítottam, hát nem a fészbúkot nyomogatta az istenbarma?! A másik eset ott történt, ahol az M1-M7 különválik – buszos ismerősömmel voltam, ment a “külső” sávban egy autó eléggé lassan, talán 70 körül. Szerettük volna megelőzni, de nem mertük, mert ahogyan írtam is, idézőjelben a külső sávot használta – a leállósáv és a belső között végig kacsázott. Először azt hittük, hogy rosszul van, de mire hangos dudaszóval elmertük kezdeni az előzést és mellé értünk, akkor láttunk be a vezetőhöz, aki nagy bőszen sms-t írt, azt meg leszarta, hogy eközben három sávot vesz igénybe, ott ahol már 130-cal közlekednek a forgalomban résztvevők. Hová tart a világ? Az óvodában nem kellett ennyi dolgot elmagyarázni! 🙁

Csecsebogyó -
Szerintem , ha nagyon akarnák megoldható lenn a dolog. Ha valaki beűl a kocsiba, automatikusan be kellen valami blokkolónak kapcsolni amitől nem lehetne írni a telon, s így hiába is próbálkozik a ,, tisztelt marha” !! És ezt előbb- utóbb megszoknák az emberkék 🙂

Macko -
Csecsebogyó: úgy hívják, GSM blokkoló. Nem is lenne rossz kötelezővé tenni. 🙂 Állítom, nagyot javulna a közlekedésbiztonság. Igaz, f@szbukozni attól még lehetne. 🙁

Előző bejegyzés

Élménybeszámoló a Dakarról

2014. január 22., szerda
Programajánló

Következő bejegyzés

Három henger vagy háromszáz köbcenti?

2014. január 23., csütörtök
Új modell

Ezeket olvastad már?

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt

2022. július 23., szombat

A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.

Elolvasom »
Új motor teszt

Sokszínű túrakabátok a Spyke kínálatából, 2. rész

2022. július 19., kedd

Az első részt folytatva két újabb Spyke túrakabát bemutatója következik. Egyiken sem véletlenül szerepel a hivatalos Dakar logó.

Elolvasom »
Termékbemutató

Felgyorsult villanyrobogó: Niu MQi GT EVO teszt

2022. június 26., vasárnap

A Niu MQi GT-t tavaly már bemutattuk. Idén megjelent az EVO változata, amely sokkal gyorsabb lett. Napokig nyúztuk, hogy mit tud.

Elolvasom »
Új motor teszt

Amikor a motoros baleset kettétöri az életed

2022. június 20., hétfő

Sajnos a motorozásban benne van, hogy hirtelen minden megváltozik. Olvassátok el Zoli igaz történetét a durva baleset hatásairól.

Elolvasom »
Baleset és biztosítás