A retró motorok már önmagukban is jól fogynak világszerte – hiszen a múltidézés szép és izgalmas dolog. Az ilyen típusú vasak között az egyik legnagyobb felhozatallal a Triumph rendelkezik, de több nagy gyártó igyekszik magáévá tenni az angol receptet. Tavaly teszteltük is a W800-as csodaszép, és tényleg már-már időgépként működő paripáját.
A Triumph hatalmas sikerre vitte a Bonneville alapjaira épített Scramblert, így logikus lépés lenne a többiek részéről is ugyanez. Hogy miként mutatna egy W800 Scrambler, ahhoz szerencsére nem kell fotosoppal bajlódni, a huddersfieldi Earnshaws Motorcycles ugyanis elkészítette ezt a motort. Természetesen az általuk átépített különlegesség csak limitált darabszámban készül, pedig nem is olyan drága.
Az Egyesült Királyságban ugyanis a W800 alapárához képest 1’500 fonttal drágábban, 8’499-ért kínálják a vadonat új Kawából épített ínyencséget. Ha ott laknék és ilyen motorra fájna a fogam, alighanem meggondolnám, mert annyira, de annyira jól mutat! Reméljük, hogy az anyacégtől is észreveszi valaki, és látnak benne akkora fantáziát Japánban, hogy elkészítsék saját változatukat.
Különösen, hogy az egyedi gyártásnak hála minden egyes Earnshaws Motorcycles W800 Scrambler a vevő igényei szerint készül, így például a szín mellett a kipufogót is mi magunk választhatjuk ki annak megfelelően, hogy mennyire érces hangot szeretnénk hallani a királytengelyes sorkettes hajtóműből.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »