Kőkemény csata az utolsó méterekig

Dakar
2014. január 19., vasárnap - Macko

Barreda igazi férfi: a szerelők összerakták a porrá tört Hondát, ő pedig szakaszgyőzelemmel búcsúzott a 2014-es Dakartól.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , , , , , ,


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Bedouin -
Nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy MARC COMA megnyerte a Dakart! :)))) Különösen annak tükrében, hogy végig alázattal, szívvel, lélekkel motorozta végig a 8734 km-t, végig abban a szellemben, hogy a győzelem kulcsa csak az lehet, hogy nem hibázhat. Visszajöttem megnyerni a versenyt, viszont ahogy mondta, a mögötte álló jó emberek nélkül nem győzhetett volna. “Without the right people behind me it would have been impossible to win,” Coma said. “We have worked very well throughout the race and also before. Last year I went through a very difficult situation not being able to compete because of injury and I came back to win the race. I think this says a lot about the people I have around me. I am very proud of this victory. What was key to winning the Dakar was not to make any mistakes.” … és még egy említésre méltó dolog: “Coma described his Dakar experience as “an extreme and grueling Dakar” and dedicated the win to “my friend Kurt Caselli”. Caselli, part of the Red Bull KTM Factory team was killed in a race accident in November.”

FeR1 -
Én is boldog vagyok, hogy Comának sikerült megnyerni ezt a kőkemény viadalt. És arra is büszke vagyok, hogy a Yamahák is nagyon jól szerepeltek. Cyril sebességtúllépése pedig parádés, még ha meg is büntették érte, megérte. Gyönyörű szám ez a sivatagban.

Bedouin -
Egyébként miért nem lehet sebességet túllépni? Egyáltalán mennyiben maximálták és mi értelme van?

Macko -
Azt hiszem, 150 a limit, de lehet hogy 160. Az oka a biztonság – amikor 180-190-et mentek még a kéthengeresek, történt néhány halálos baleset. Azzal együtt, hogy elkezdték a hengerűrtartalmat csökkenteni, húztak egy sebességlimitet is. Sajnos ettől még nagyon nagy a kockázat…

Macko -
FeR1: Cyrill sietett… 😀

FeR1 -
Bizony, 160 a limit. Mert az sokkal de sokkal biztonságosabb a sivatagban, terepen, mint a 190. Én is csak azért járok fele ennyivel, mert nem vagyok felvágós. 😀

Már kapható a 2014-es KTM Rally Replica – Onroad.hu -
[…] szlogen semmilyen más motorra nem illik ennyire, hiszen a masina a sorozatban tizenharmadik Dakar-győzelmet szállító versenygép pontos mása. Bárki megrendelheti a legközelebbi KTM kereskedésen keresztül – már ha rá […]

Després nagy bejelentése -
[…] Ezt már tényleg csak a nagyon rosszindulatú “szakértők” mondják, hiszen a dobogó harmadik helyét Cyril csapattársa, Olivier Pain foglalta el, szintén egy Yamaha nyergében – tehát benne […]

Előző bejegyzés

Dráma a hajrában: Barreda rommá törte a Hondát!

2014. január 18., szombat
Dakar

Következő bejegyzés

Turbós olasz a láthatáron

2014. január 20., hétfő
Új modell

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt