Megújul a Yamaha Szuper Tehene

Technika
2014. január 15., szerda - FeR1

Elektronikai segédletekkel tömik meg a hangvillások világjáróját - nehogy lemaradjon a mezőnytől. Eddig sem volt rossz motor, így viszont újra a csúcson lehet.

Hirdetés


Cimkék: , , , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

XYZ -
A régi műszerfal nekem is jobban tetszett.A súlyból azért faraghattak volna,mert kissé sok az a bő 260kg…

FeR1 -
Szám szerint tényleg sok az a 260kg, meg mikor fel kell mondjuk állítani. Menet közben, de még tologatásnál sem érződik, nagyon jól oszlik el. Egy DL-es barátom azt mondta, miután kipróbálta, hogy hamarabb meg merne vele kockáztatni egy jó sáros erdei emelkedőt, mint a saját motorjával. Pedig van vagy 40-50 kiló különbség.

Előző bejegyzés

Marc Coma jobban van

2014. január 15., szerda
Dakar

Következő bejegyzés

Amerikai sportmotort Európa népének!

2014. január 16., csütörtök
Piac bővítés

Ezeket olvastad már?

Na ki a király? Yamaha Ténéré 700 és KTM 790 Adventure R teszt

2020. május 26., kedd

Két motor, amely valahol ugyanazon vásárlók kegyeiért száll harcba. Hasonlóak, mégis eltérőek. Vajon melyik a jobb: a Yamaha vagy a KTM?

Elolvasom »
Összehasonlító teszt

Jóáras motoros cuccokat nézegettünk a BázisMotor üzletében

2020. május 19., kedd

Bekukkantottunk a Szentendre felé vezető út melletti motoros bolt, a BázisMotor üzletébe. Igen jó áron felöltözhetsz a hatalmas választékból!

Elolvasom »
Motorosbolt-szemle

Jóval több lett: Honda Africa Twin CRF1100L DCT páros teszt

2020. május 15., péntek

Az Africa Twin páros külsőre alig változott, azonban rengeteg mindenben fejlődött. Az alapváltozat és az Adventure Sports egyszerre járt nálunk.

Elolvasom »
Új motor teszt

TCX szellőző csizmák: hogy ne legyen büdös a lábad motoron

2020. május 07., csütörtök

A mondás szerint a motorozás velejárója, hogy büdös leszel. De ennek sem kell így lennie: a lábad esetében a TCX sokféle megoldást kínál.

Elolvasom »
Komfort és biztonság