Az újdonság is a Ninja családba tartozik – legalábbis ez derül ki a néhány nappal ezelőtt kiszivárgott képről. Felvetődik a kérdés, hogy mi szüksége erre a Kawának, hiszen a palettáján már szerepel egy hasonló méretű motor. A 300-as Ninja azonban komolyabb műszaki tartalommal rendelkezik az átlag negyedliteres vasakhoz képest, arról nem beszélve, hogy az egyik legjobb formaterv is az övék.
Ezzel a modellel nem is az európai vagy az amerikai piacot szeretnék ostromolni – sokkal inkább Délkelet-Ázsia a célpont. Kiváló ötletnek tűnik, hogy kiaknázzák a világ legnagyobb motorpiacában rejlő lehetőségeket. A negyedliteres egyhengeres motorral szerelt kis sportgép komoly alternatívát jelenthet a Honda már meglévő 250-es és 300-as CBR modelljével szemben – de akár a KTM által nemrégiben bemutatott RC sorozatnak is ellenfelévé válhat.
Nem csak hiú ábránd ez a Kawasaki részéről, a többi japán gyártó is ebben a térségben adja el a legtöbb gépet. Ázsiából érkezik a legnagyobb profit – mi európaiak örülhetünk, ha valahol a lap szélén jegyeznek minket. Igaz, ebből a nagy bevételből aztán minőségi és izgalmas motorokat fejlesztenek a mi örömünkre is.
Cimkék:
A legnagyobb terepverseny negyedik napja is tartogatott kihívásokat. Most nem egy Honda végzett az élen.
Elolvasom »Az egyiket teljesen amatőrök csinálták merő lelkesedésből a közeli Ausztriában, a másikat vérprofik a távoli Ausztráliában. Mindkettő briliánsan sikerült.
Elolvasom »A BMW egy egészen formabontó elektromos robogót dobott piacra. A CE 04 sokkoló külseje vagy tetszik, vagy nem. Lássuk, mit tud!
Elolvasom »Annyira az utolsó szakaszra maradt a döntés, hogy az összetett állás is megfordult. A Dakar Rally 2023-as győztese pedig ...
Elolvasom »Hatalmas felzúdulást keltett motoros körökben a Levegő Munkacsoport ötlete: tiltsuk ki a robogókat Budapestről.
Elolvasom »Túlzás nélkül mondhatjuk: egy tényleg baráti társaság gyűlt össze, hogy bő 140 motorral induljunk neki az Onroad.hu Évadnyitó gurulásnak.
Elolvasom »