A magam részéről a motoros öltözködésben továbbra is a megfelelő védelemmel ellátott cuccokat részesítem előnyben. Hiába néz ki valami jól, ha semmit nem véd egy esetleges baleset bekövetkeztekor. Éppen ezért bármilyen királyul mutat sok régies stílusú motoros lábbeli, ha nem fogja korrektül a bokánkat, szerintem nem sokat ér.
Kétségtelenül a krosszcsizma a legjobb – de az sok motorkerékpárhoz eleve nem illik, ráadásul ha emberek közé kell menni benne, az kész katasztrófa – úgy nézünk ki, mint egy Birodalmi Lépegető. Ezek előnyeit igyekszik a kényelemmel és a viselhetőséggel ötvözni az Icon 1000 Elsinore Boots. A holmi megjelenése igazi oldszkúlos, vagyis ötvözi egy klasszikus- és egy krosszcsizma előnyeit.
A gyors le- és felvételt belül levő cipzár segíti, ugyanakkor a szoros bokafogást a külső oldalon levő csattokkal tudjuk beállítani. A boka- és a sípcsont kiemelten erős védelmet kapott, és a talp is kellően merevnek tűnik. Ugyanakkor egy jó motoros farmerrel annyira ütősen tud kinézni, hogy a motorról leszállva is simán részt tudunk venni a társasági életben.
A csizma fekete és barna színben kapható (a barnát most bevállalnám, szó nélkül és azonnal), és az Egyesült Államokban még az ára sem vészes: 245 dollár, vagyis átszámítva 54 ezer forint.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »