A beavatkozásnak csupán egyik fele, hogy a CBR250R erőforrását köbcentire felhozzák a Kawasaki Ninja300 szintjére – a gyár marketing-csapatának nyilván lényeges kérdés volt a külső megjelenés is. Azt pedig a házon belüli “nagytestvér”, a CBR500R arcára szabták. Így fotó alapján szinte össze is téveszthető a két modell.
Az életben nyilvánvalóan nem ez lesz a helyzet, hiszen a China International Motorcycle Trade Exhibition (CIMA) kiállításon bemutatott újdonságot egyetlen henger hajtja, így az egész motor vékonyabb lesz ikerdugattyús bátyókájánál. A pontos technikai adatokat nem közölték -amikor a Kawasaki emelte a kis Ninja erőforrását 250-ről 300-asra, 31-ről 38-ra nőtt a lóerők száma.
A Honda CBR300R gyártása Thaiföldön lesz, hogy pontosan mikor indul, azt sem hozták nyilvánosságra a premier alkalmával, mint ahogy a forgalmazás kezdetét sem.
Cimkék:
A szépség relatív fogalom, mégis talán közös nevezőre tudunk jutni azt illetően, hogy ez a 2013-as modellév legszebb bajor kétkerekűje. Maga a MOTOR!
Elolvasom »Eddig azt hittem, csak hazánkban építenek vállalhatatlan forgalomlassítókat. Egy francia felmérés szerint azonban náluk is tragikus a helyzet.
Elolvasom »A Motochargebar telefontartóit Magyarországon fejlesztik, ráadásul folyamatosan. Az idei évre ismét jobbak lettek, mint valaha!
Elolvasom »Amennyiben az Onroad.hu olvasójaként részt veszel a Protektor motoros baleset-biztosítás játékában, akár ingyen lehetsz biztonságban egy évig!
Elolvasom »Az olasz Spyke prémium túraruháiból két kabátot mutatunk be, amelyekben nyugodtan nekimehetsz motorral a nagyvilágnak.
Elolvasom »Az új NT1100 egy egészen figyelemre méltó, klasszikus nagy túramotor. Mindkét változatát egyszerre fogtuk be igen alapos tesztre.
Elolvasom »