Nem egészen egy éve számoltunk be róla, hogy a kis műhely az ezerkettes GS-ekhez kínál olyan szettet, amelynek segítségével abból a nyolcvanas évek ősgéessét idéző, mégis modern műszaki tartalmú vasat faraghatunk. Most elkészültek egy másik mai BMW, az R1200R retrósítását célzó készletükkel. Ugyan a gyár is készített egy kicsit klasszikusabb modellt stílszerűen R1200R Classic néven, az azonban még mindig túl modert volt a Unit Garage emberei számára. Így létrehozták azt a pakkot, amelynek segítségével egy nagyjából három órás munkával visszarepíthetjük vatta új bajor nakedünket a hetvenes évekbe.
Az R120R Classic Kit nevű átépítés során már az alapcsomagban is kap a motor egy új első sárvédőt, másik tankot és ülést, valamint néhány oldalsó borítóelemet és a hátsó sárvédőbetétet is cserélnünk kell. Már ezzel is hihetetlenül megváltozik a masina külseje – plusz pénzért azonban ez tovább fokozható. Vehetünk rá még bukócsövet, olajhűtőt védő rácsot, de az “igazi” őri Krauser dobozokhoz való tartókat, sőt akár magukat az “eredeti” csomagtárolókat is.
A nagyon stílusos átépítés igazán guszta, ám cseppet sem olcsó. A Basic Kit 3’124.- euróért kapható meg (van benne egy DVD, amelyen videós segítséget kapunk a házi időgép elkészítéséhez), ám ha minden egyebet megveszünk, ami ebben a témában elérhető, simán átutalhatunk nekik 4’289.- uniós pénzegységet is. Nem aprópénzek ezek, de valószínűleg a német polgári pénztárcák számára megfizethetőbbek, mint nekünk – így mi kénytelenek vagyunk beérni a galériában levő fotókkal.
Cimkék:
Jó hosszú ideig éheztetett minket a Yamaha, most azonban összekapták magukat: ismét egy klasszikus szépségű új modellpárost mutattak be. Íme az XV950 és az XV950R.
Elolvasom »Sok jó ember kis helyen is elfér, tartja a mondás. Vajon mennyi motort sikerül összezsúfolni egységnyi területen?
Elolvasom »Hazánktól elérhető távolságban nincs versenytársa Tirolnak és a Dolomitoknak. Kizárólag itt szervezi különleges motoros túráit a Biker's POIson.
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »Ádám egy fiatal motoros, aki beleszeretett a hazai hőskor abszolút motorjába, a 250-es MZ ETZ-be. De az álmok hamar szertefoszlottak.
Elolvasom »Igazából csak egy ráncfelvarrást eszközölt a Benelli jól sikerült A2-es túraenduro modelljén. A TRK 502 X mégis érezhetően jobb motor lett.
Elolvasom »