Hazánk sajnos gyerekcipőben jár még a közlekedésbiztonsági reklámok terén, igaz némi fejlődés látható az elmúlt évekhez képest. Ám a száz féle mosópor és gyógyszer reklám között elférne egy-két, az alábbihoz hasonló. Angliában, a lancashire-i rendőrség indított egy új kampányt, amelynek célja, hogy csökkentsék a közlekedési baleseteket a régióban.A kezdeményezés középpontjába a motorosokat állították, ötletesen próbálják az autósok figyelmét felhívni a jelenlétünkre az utakon. Az óriásplakátokon egy bohóc jelmezbe bújt és egy meztelen motoros látható, amelyek mellett ez a szöveg olvasható: ”Mit kell tennem, hogy észrevegyél engem?” A kampánytól javulást várnak az utakon, egészen pontosan 22 százalékos csökkenést a halálos és személyi sérüléssel járó motoros balesetek tekintetében.Lancashire rendőrsége azt állítja, hogy nagyon lényegesek az ehhez hasonló figyelemfelhívó fogások, mert ezzel akaratlanul is megtanulja a többi közlekedő, hogy a motorosokra is számítani kell a mindennapi közlekedés során. Jó lenne, ha itthon is több forrást irányítanának ilyen célokra, mert a szándék kevés, ha nincs miből kivitelezni és eljuttatni a közlekedőknek az efféle reklámokat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Gondolom ha meztelen nők lennének a képen, akkor még feltűnőbb lenne…. Ahogy mondani szokták “csöcsökkel mindent el lehet adni”…