A történelem tíz leggyorsabb motorja: az 1960-es évek

Sorozat
2013. május 21., kedd - FeR1

Tíz részes sorozatunkban évtizedekre lebontva bemutatjuk, melyek voltak a leggyorsabb motorok, amelyeket bárki megvásárolhatott, ha sebességre vágyott.

Hirdetés


Cimkék: ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

toncsi64 -

A sikerben az “űrtechnika” mellett nyílván szerepet játszott a paripa szépsége is 🙂

Még ma is jólesik ránézni…


FeR1 -

 Nyilvánvalóan a motor ma is gyönyörű. Nem véletlenül tekintenek rá úgy, mint a mai klasszikus nakedek ősére.

A tárcsafék pedig igen is “űrtechnika”, mert szériagyártásban először a Honda alkalmazta ezen a motoron. A versenysportban előtte is próbálkoztak vele, de nagy darabszámban a CB750-nek sikerült elfogadtatni ezt a féket, ami persze kiderült, hogy sok mindenben(a legtöbb dologban) jobb a hagyományos dobféknél.


Előző bejegyzés

Onroad túra a DaiRallal – pünkösd vasárnap

2013. május 17., péntek
Túrameghívó

Következő bejegyzés

A történelem tíz leggyorsabb motorja: az 1970-es évek

2013. május 22., szerda
Sorozat

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt